Vecka 6 ev missfall

Diskutera graviditeten och stötta varandra. Här kan du skriva om graviditets ämnen som inte passar in på de andra alternativen

Vecka 6 ev missfall

Inläggav Jennie40 » 11 jun 2018, 10:10

Godmorgon alla fina!
För 2v sedan fick jag ett svagt + på stickan. Haft alla tänkbara symptomer på gravid sedan dess.
I Lördags morse hade jag sex med min underbara man. Fick en kraftig blödning. Slängde mig i duschen och då kom ytterligare en blödning. Ingen smärta alls. Men haft knivhugg på h sida i magen flera ggr de senaste veckorna, samt varit mer svullen på h sida äggstock o uppåt. Ringde 1177 o de bad mig åka in till akut Gyn. Där togs prover samt två olika läkare gjorde ultraljud. De kunde se att ett ägg släppt från v äggstock. Men kunde inte se någon graviditet. Möjligt att de inte kunde se då jag är alldeles i början av graviditeten. På kissprovet såg de en förhöjd HCG. Sa att jag möjligen kan ha haft ett utomkvedshavandeskap. Ska tillbaka imorn bitti o ta nya prover. Får svar imorn kväll om HCG är höjt eller gått ner. Blir Sååå sjukt orolig och fundersam. Borde jag inte haft kraftig värk i magen om jag fått missfall? Någon annan som haft/har liknande?
Kramis
Jennie40
Nykomling

Återgå till Allmänna trådar om graviditet