Vi katastrofsnittade med allvarliga komplikationer

Ska du föda eller har du fött med kejsarsnitt? Här finns en egen kategori att dela med sig och ta del av andras erfarenheter.

Re: Vi katastrofsnittade med allvarliga komplikationer

Inläggav Blue Lotus » 01 jan 2013, 20:54

Jag fick göra ett akut sitt då min son föddes. Jag hade öppnat mig fullt hade krystvärkar och allt, men han var för stor. Det enda jag kan säga är:
ATT JAG KÄNDE MIG JÄVLIGT SNUVAD PÅ "KONFEKTEN". :(
Men JÄVLIGT lycklig över att ha fått en frisk son.
Men jag hade ju hoppats få de alla andra mammor får... ...upp dem på bröstet och glömma all smärta och segla in i sin bubbla, jag, bebis och pappan... :D Men istället höll de upp honom framför mig och jag fick se på honom i 2 sekunder kändes det som (inte ens det). Sen fick pappa följa med ut och jag blev ihop sydd och bortkörd till uppvak... Vete fasen hur länge jag var där. :shock: Tappade bort tidsperspektivet där ett tag!! :?
Hade vi vetat detta från början så hade de kunna snittat mig redan den 18 februari istället för den 2 mars... :roll: Men men...

Nu är det dags igen om det håller i sig vill säga tror att jag e´beränkad till den 17:e Augusti!! Wiiieee, hoppas att jag får uppleva en förlossning som de allra flesta mammor brukar göra denna gång!! :D
BildBild
BildMake a pregnancy ticker

Tiden går fortare än man tror, snart ses vi pyri... :D
Blue Lotus
Alltid online

BF: 110218
BIM: 100618
Bor: Stockholm
Status: Mamma

Föregående

Återgå till Kejsarsnitt