av Lilly2013 » 29 aug 2014, 11:44
Hej på er.
Inget + denna månad. Vet att vi prickade in ÄL men... Vi har alltid blivit gravida när vi haft koll på det men det är ju klart att det inte kan va så varje gång. Mensen var 3 dagar sen så jag trodde ju naturligtvis att det var så och blev ju då direkt livrädd för allt vad detta innebär. Kände för en kort stund att detta går inte. Behövde ju som sagt inte oroa mig denna månad men blev ju naturligtvis besviken när mensen kom. Snacka om att både vilja ha kakan och äta upp den.
Snurrig i mina tankar. Klockan tickar och jag räknar på hur gammal är jag om jag blir gravid då och tänk om det blir missfall igen då måste jag vänta lite till och då blir jag ännu äldre. Jag som aldrig har tänkt på detta som ett problem utan trodde att allt ordnar sig automatiskt om vi bestämmer oss för det. Tiden går så fort, 1 1/2 år sen jag blev gravid första gången och det känns som en månad sen och ändå har det hänt så mycket sen dess.
Förlåt att jag är långrandig och förvirrad men känner bara ibland att det vore bättre att inte ha några känslor och tankar och måste skriva av mig lite.
MA - maj 2013 v. 11, dött v. 5
MF -november 2013
MA - maj 2014 v. 14, dött v. 12