Hej hej!
En till frisör här!
Jag heter Elin och har jobbat som frisör sen -96.
Är gravid i 9e veckan ca och är lite orolig....
Bör vi jobba med alla kemikalier? Har en lite tråkig statistik bakåt...
På mina två senaste salonger jag jobbat på har 50% av tjejerna fått missfall. Känns som om det kan vara tillfällighet men blir orolig ändå...Mina kollegor har för övrigt fått jättefina å friska ungar vill jag tillägga!!
Försöker jobba så mkt jag kan med mina organiska färger som är doft o ammoniak fria.... Men så kommer vi ju till blekningarna hmmmm
Kan ju kanske inte direkt stå och jobba med ansikts skydd som hos tandläkaren?!
Är det nån annan som tänker som jag eller är jag bara hysterisk??
Min sambo är lite nojjig oxå å vill att jag inte jobbar alls hahaha Får inte ens använda nailpolish remover hemma utan bara om jag sitter ute!! "Får ju inte andas in det där farliga" Vill bli medryttare på en häst men NEJ jag kan ju ramla av å det får jag inte riskera! Haha Gulligt att han bryr sig iofs! Vi är ju båda över 30 och har längtat efter barn länge men haft annat för oss..... Så nu vill vi ju att allt går som planerat såklart!
I övrigt är jag halv illamående för jämnan men har inte behövt kräkas!! Ta i trä....
Håret blir skitigare mkt fortare och jag har fått massa finnar?!
Brösten ömmar och bröstvårtorna är väldigt ömtåliga!! Kan inte ens gå utan bh o vill inte bli kramad hårt!!!

Bebis ska titta ut i jan-feb nångång har fått olika datum här över nätet på alla olika graviditets kalendrar från 22jan- 26 jan.
Nej nu måste jag gå å kissa (igen) hehehe
Kram till er alla andra tjockisar!!