Annons:

Vi som jobbar som frisörer=)

Här träffar du andra föräldrar till barn födda samma år, regnbågsfamiljer, utlandsföräldrar mm.

Re: Vi som jobbar som frisörer=)

Inläggav Karisma__ » 13 mar 2009, 10:17

Hej hej.
Jag är oxå frisör. Gick frisör-gymnasiet på virginska skolan i örebro och bor just nu i Trollhättan. Hemma med min 9månader gammla son nu och ska vara hemma över ett år till då jag till juli är beräknad att förda nästa lilla stjärna.
Kul tråd detta, visste ej att det fanns såå många frisörer här, blir juh mest bebis-snack lixom. ;D
BildBild

Mamma och Pappa älskar er.!

BildBild
Användarvisningsbild
Karisma__
Alltid online

Inläggav Emmisen87 » 13 mar 2009, 11:42

Ja jag tänkte jag startar en tråd för oss frisörer! :D vi gillar ju och snacka och så..

Det är ju lite speciellt och va gravid och frisör i och med alla vätskor och att vi står upp mycket... kul och dela erfarenheter och så med varandra :D

Kram
Bild

Bild
BildBildBildBild
Emmisen87
Alltid online

BF: 120224

Inläggav terez » 13 mar 2009, 20:09

då jag var hemma med killen vår så var det i 8 månader , kände inte av att jag mist kunder under den tiden men jag tycker även att om man gör ett bra jobb så hittar de tillbaka till en förr eller senare , men det kan ju ta nån månad ...
denhär gången har jag funderat att var hemma helt 9mån -12 mån efter det jobba halvtid en tid eller nån dag mindre per vecka får se.. och så är ju det alltid dedär med pengar...
väntar så att lill*n skall komma redan, men det blir en lång sommar iår =)
terez
Stammis

BF: 310809

Inläggav sisito » 13 mar 2009, 20:39

hej igen :D
jag är också en frisör och har jobbat i många år . Jag har 3 pojkar och har jobbat under min graviditet tidigare. Men nu har jag bestämt mig för att sälja salongen och vara mamma på heltid . Sen tänkte jag att börja jobba hemifrån. Har möjlighet att öppna salong hemma i villan .

kram sisito
Bild
sisito
Stammis

Inläggav ElinWayne » 22 jun 2010, 23:48

Hej hej!
En till frisör här!