Annons:

Vinterkläder till barnen!

Här diskuteras shopping gravid, mamma och barnprylar.

Vinterkläder till barnen!

Inläggav Gunillla » 11 aug 2014, 11:00

Hejsan, jag letar efter fler hemsidor som säljer fina vinterkläder till barn och bebisar. Har ni några bra tips? Just nu så har jag beställt från Little Jalo som jag kan tipsa er om, så gulliga små saker! http://www.littlejalo.com

Just nu så letar jag efter fina overaller och täckbyxor!

Tack och Kram!
Gunillla
Nykomling

Re: Vinterkläder till barnen!

Inläggav Klair » 03 sep 2014, 17:12

Jag älskar Little Jalos saker, aningen dyrt men det är ju ekologiskt och bra kvalité så man får ju det man betalar för liksom.
Klair
Nykomling

Inläggav Gunillla » 09 sep 2014, 14:01

Jag tycker inte att det är så dyrt, och precis som du säger så kostar det med bra kvalité! Och jag tror att många glömmer bort fördelarna med att köpa ekologiska varor. Jag köper nästan enbart ekologiska produkter nu, finns ju så mycket nu så känns dumt att snåla.
Gunillla
Nykomling

Inläggav Klair » 16 sep 2014, 15:06

Gunillla skrev:Jag tycker inte att det är så dyrt, och precis som du säger så kostar det med bra kvalité! Och jag tror att många glömmer bort fördelarna med att köpa ekologiska varor. Jag köper nästan enbart ekologiska produkter nu, finns ju så mycket nu så känns dumt att snåla.

Håller helt med dig! Folk snålar och väljer sämre kvalité. Och många verkar inte alls tänka på miljön när de köper kläder, bara när de handlar mat - då ska minsann allt vara ekologiskt! Tycker att Little Jalo gör underbart fina kläder och är ett föredömme!

Hejja hejja!
Klair
Nykomling

Inläggav Gunillla » 24 okt 2014, 14:44

Klair skrev:
Gunillla skrev:Jag tycker inte att det är så dyrt, och precis som du säger så kostar det med bra kvalité! Och jag tror att många glömmer bort fördelarna med att köpa ekologiska varor. Jag köper nästan enbart ekologiska produkter nu, finns ju så mycket nu så känns dumt att snåla.

Håller helt med dig! Folk snålar och väljer sämre kvalité. Och många verkar inte alls tänka på miljön när de köper kläder, bara när de handlar mat - då ska minsann allt vara ekologiskt! Tycker att Little Jalo gör underbart fina kläder och är ett föredömme!

Hejja hejja!

Ja så är det ju tyvärr. Men nu äntligen har jag faktiskt börjat se att butiker har börjat skylta med att de säljer ekologiska kläder! Det är ju helt underbart, hoppas fler hakar på det!
Gunillla
Nykomling

Inläggav Klair » 10 dec 2014, 17:46

Det hoppas jag med! Har du hunnit köpa julklappar från Little Jalo? Jag läste att om man beställer innan den 16e så får man det levererat innan Julafton :)
Klair
Nykomling

Inläggav Klair » 14 jan 2015, 10:40

Några fler tips? :)
Klair
Nykomling

Återgå till Shopping
Annons: