Annons:

Tips på doppresenter

Allt om den nyfödda bebisen, först tiden hemma, amning & flaskmatning.

Scrapbook!

Inläggav hottentott » 12 nov 2007, 20:21

Klart bebisen ska ha en scrapbook!

Scrapbooking är ett kreativt sätt att bevara minnen. Istället för att bara sätta in dina fotografier i enkla album eller låta dem ligga i mappar på din dator, lyfter du fram dina favoritfoton och de minnen de representerar.
Med hjälp av text, vackra papper och dekorationer skapar du albumsidor både för dig själv, din familj och för kommande generationer.

Sen är det upp till föräldrarna att göra det fina albumet färdigt, man kan ju tex ha temat, ditt första år.

Jag fick ett sådant album och ett litet startpaket med dekorationer och papper när min dotter döptes, det har sysselsatt mig många kvällar och ett finare album hade jag inte kunnat drömma om.

Jag brukar köpa material till hennes album på http://www.chally.se, de har mycket fint till småttingar och till bra priser.

Mvh,

H
hottentott
Nykomling

Re: Tips på doppresenter

Inläggav moonbeam » 17 apr 2010, 16:07

Filtbokstaven.se är en sida som säljer jättegulliga filtbokstäver. Vi köpte sådana till en kompis barn när hon döptes.
moonbeam
Nykomling

Re: Tips på doppresenter

Inläggav bombebis » 27 maj 2017, 14:27

Det finns många bra sidor med personliga presenter. För ett dop skulle jag rekommendera en personlig nalle med födelsedata eller en doptavla!
bombebis
Nykomling

Föregående

Återgå till Nyfödd, amning & flaskmatning
Annons: