Vill såå gärna, men menscykeln vill inte som oss..

Diskutera symtom, tecken och tips vid ägglossning.

Vill såå gärna, men menscykeln vill inte som oss..

Inläggav Grubblaren » 16 okt 2015, 15:57

Hej allihopa,

Jag slutade med mina p-piller i slutet av maj och fick min pillermens som vanligt. Efter det fick jag ingenting förrän jag fick en äggviteliknande flytning som jag reagerade på i augusti (antagligen ägglossning) och sedan kom mensen rikligt och i fyra dagar som vanligt i slutet av augusti. Efter det - inget. Inte heller visar ägglossningstester eller gravtester positivt. Jag kan ibland känns svag mensvärk och tror något är på gång, men har fel varje gång. Jag vet att det inte är så länge sedan jag slutade med p-piller, men det känns som att när man läser här inne känner alla sina kroppar så väl och har sån koll på när det är dags för mens. Jag vet verkligen inte och får lite panik över att det inte fungerar som man förväntat sig :(

Fler som har det som jag?

Mvh J
Grubblaren
Nykomling

Re: Vill såå gärna, men menscykeln vill inte som oss..

Inläggav lillamee » 16 okt 2015, 16:09

Hej!
Det var så himla många år sedan jag åt p-piller, men jag har haft p-stav för inte så länge sen. Det dröjde väldigt länge innan jag hade normal cykel igen.
Har läst en del trådar om bidrottninggele och munkpeppar som kan påverka äl positivt, men jag hoppas såklart att du ska hitta andra här som har samma erfarenhet som du! Tyvärr är nog inte jag till så mycket hjälp :?
Lycka till!
Användarvisningsbild
lillamee
Alltid online

Bor: Liten ort

Återgå till Ägglossning
Annons: