• Haras

    Blödning innan BIM och plus!!

    Jag har haft små blödningar (vid toabesök samt lite i trosskydd) sedan 7 dagar efter ÄL fram tills idag en vecka senare då jag fått ett starkt plus!! Kan tillägga att jag ätit rosenrot denna månad från mens till äl. Vad kan detta vara? Missfall på G eller är det nån som haft liknande och fortfarande är gravida?

  • Svar på tråden Blödning innan BIM och plus!!
  • Haras

    Zemlan: tack för ditt svar men tror tyvärr inte det är nidis...har nog blött för länge o mycket för det! Lycka till!

  • Haras

    Sofia M: Jag har slutat blöda, dan efter jag testade...men kommer några droppar ibland efter toabesök. Blödde ca en vecka med uppehåll en dag mitt i. Har ju hört om många som har blödningar i tidig graviditet, men man vågar ju inte hoppas för mycket...

    Känner mig gravid, men vågar nog inte tro på det förens jag testat igen och ev kollat upp med vul. Tänkte testa igen runt nyår och se om pluset är kvar och isf lika starkt...hoppas!

    Lycka till, hoppas du får ett plus snart! har du oxå ätit rosenrot förresten?

  • Haras

    nuedetdax: Gör ett test! Hoppas det blir ett plus! Var uppmärksam på om du har mycket ont på sidan, har för mig att det kan man ha om man har utomkveds!

    Själv blöder jag lite till och från igen...suck!

  • Haras

    gnagaren: Oj, så det kan vara utomkveds om det småblöder...även om man inte har ett dugg ont!?! Eller missförstod jag dig?

    Är just nu och firar jul hos mina föräldrar, men slutar inte dess blödningar ska jag kolla upp det när jag kommit hem igen...

  • Haras

    sofia och nuedetdax: hoppas vi alla får plus och slipper utomkvedes... Har iaf tänkt kolla upp detta med vul om nån vecka även om det slutar blöda och fortfarande är ett plus! Vill ju veta säkert vad som är på G där inne.

  • Haras

    Jag hade små blödningar, mest färskt blod när jag var på toa inte mycket i trosskyddet första veckan från en vecka före BIM tills BIM-dagen så jag testade positvt. Sen var det uppehåll några dagar, fast nu har jag blött lite i två dagar igen... Det är jobbigt när hoppet går upp och ner...ena stunden är jag säker på att det är missfall på G,oh csen på att det är normalt...och nu oroar jag mig för utomkvedes! usch va detta är jobbigt! Om testet visar plus på söndag så ska jag boka til för vul nästa vecka. Gick privat sist jag fick MF och man fick tid dan efter man ringde.

    Sofa M: hoppas det slutat nu för dig och hoppas du får ett plus på ditt test!

  • Haras

    nuededax: Nej va tråkigt

    Sofia M: Grattis, va kul!!! Nu får vi hoppas båda våra plus blir kvar trots blödningar. Idag har jag inte blött nåt! Hurra!!!

  • Haras

    Ska oxå testa igen till helgen, var en vecka sedan nu...då var plusset starkt, borde ju ha blivit svagare om det nu är MF på G?? Eller hur länge kan ett starkt plus hålla i sig? Ska för säkerhets skull boka vul så snart det går oxå så jag kan slappna av lite och kanske få veta varför det blöder?

  • Haras

    Hej på er!

    Nu har jag gjort ett nytt test idag på dag 40 och det är fortfarande ett jättestarkt plus trots ca 2 veckors blödningar från o till. De senaste dagarna har det dock bara blött när jag typ gjort nr 2, droppar lite blod...sen dan efter kommer det lite brunt. Så jag antar att det är sköra slemmhinnor. Men nästa ska jag boka tid för vul så jag säker... Lycka till alla och gott nytt år! Kram

Svar på tråden Blödning innan BIM och plus!!