• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Hur vill ni ha er kuk behandlad..?
  • Anonym

    När tjejen suger måste hon suga, inte bara köra den mellan läpparna

    Bröstknulla är enormt upphetsande, jag hade en tjej för ca 10 årsedan som var enorm på att göra det...kan njuta av det minnet ännu i min ensamhet...ler...

    Anal har jag knappt provat, vilket jag ångrar idag, skulle varit mer på när tillfälle erbjudits...

    att bli slickad precis under pungen är enormt skönt, och sugande av kullorna kan vara skönt om tjejen har lite försåelse (öma områden) och känsla...

    Fortsätter gärna om någon är intresserad...

  • Anonym (Nyfikenblå)

    Yes yes.... MER svar..ni förstår grabbar..denna fråga är ju till för er egentligen!

    Precis som några föregående uttrycker sig: jag är i rätt forum.Vill man inte läsa så behöver man ju inte det.

    Men över till ämnet: mer mer..grabbar??Hoho....

  • Smilie

    Men vad är det här....
    Usch vad lågvatten .
    Allvarligt, fråga er partner hur han vill bli avsugen istället för att fråga på ett forum...

    Vi är väl inte alla stöpta i samma form

  • Anonym

    Kille fortsätter:

    Först:

    vad trött man blir på alla moraltanter som skriver inlägg om vad andra ska skrriva och inte...TIPS...gå inte in på dessa trådar...och nä alla killar gillar inte samma saker, men jag har genom att vara med ganska många tjejer lärt mig vad tjejer tycker om och jag får inga klagomål när jag vet hur tjejerna njuter..."kunskap är makt"

    Nu till lite tips:

    Att sätt pek och långfingeret runt penis när man är i missonären och trycka runt penisen när den jobbar in och ut är enormt skönt...

    Att leka med tungan runt ollonet under avsugnigen är grymt uppshetsande...

    Sen har vi saker som är lite kinki men det vill ni inte höra om eller?
      

  • Anonym

    Personligen vill jag bli överasskad och variera saker och ting.
    Det enda jag kan tänka på spontant är att jag vill att den skall bli behandlat med "respekt" dvs att inte tro att man skall styrekträna med den eller använda den som tuggummi el, dyl.

    Dock är det väldigt trevlit när man använder t.ex. silikonbaserat glid och t.ex. bli runkad med handskar.
    Samtidigt som pungen försiktigt blir "kramad".
    Men i ärlighetens namn så är jag oftast fokuserad på att tjejen skall ha det skönt och när hon har det skönt har jag det skönt "oavsett" hur "den lille" blir behandlad.

  • Anonym (Nyfikenblå)

    Jag vill höra även de kinky svaren...

    Och sen:moraltanter..lugn va..Läs för guds skull inte vidare om ni redan vid rubriken stöter er vid innehållet!

    Go on med erat tråkiga sexliv och lämna oss andra i fred.

    Och visst:jag kan fråga min pojkvän hur han vill ha det.Men jag gillar att överraska med nya trix och ideer..hehe..Omväxling förnöjer i ett sexliv.Ett bra sexliv gagnar ett förhållande.Inget sexliv och förhållandet blir spänt och riskerar att gå i kras.

  • Grabbo

    Sexa 5gånger/v resten av livet... och de 88,5% vaginalt

  • Anonym (mer)

    Min sambo gillar när jag drar med naglarna på pungen, speciellt när jag runkar honom. Sen gillar han när man varierar sig under en avsugning, tex leker lite med tungan på ollonet, slickar med tungan längs med kuken, suger hårt och djupt, fort och sakta och gärna att pungen kramas lite lätt under tiden.

    Det är ju så få killar här inne så därför skrev jag vad min gillar.

Svar på tråden Hur vill ni ha er kuk behandlad..?