• Joboli

    Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!

    Hej!
    Jag undrar om det är någon skillnad på Molvärk/växtvärk/Mensvärk vid ruvning. Jag hade ÄP den 20/8 och ET den 22/8. Detta är min 3:e IVF, men jag har bara ruvat en gång tidigare som slutade i tidigt MF. Har mycket mol/mensvärk emellanåt som gör riktigt ont, är mensen på väg eller kan man ha ganska ont om man är gravid?
    Kram!


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-31 10:07:39:
    Nu har jag även fått ont i blydbenet. Det känns som "kramp inne i slidan" emellanåt. Jag hade det sist jag var gravid oxå, men det blev ju MF i v.5. Är detta bra eller dåligt att känna?
  • Svar på tråden Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!
  • Joboli
    taca: Tack vännen, du ger mig hopp Grattis till din graviditet Kram
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
  • Joboli
    Ms Kanga: ÅÅ så kul att höra Grattis vännen! Nu känner jag mig mer optimistisk, men visst gnager oron där hela tiden att även detta försök ska misslyckas. Det molar och drar nästan hela tiden, ingen smärta så, men ibland kan det hugga till och göra lite ondare precis som när mensen kommer. Kram på er
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
  • Joboli
    dallas: Beklagar ditt MF. Va skönt att veta att det KAN fästa. Hoppas det stannar tiden ut nästa gång. Kram

    anna7629:Nästan lite synkizar du o jag. Jag håller mina tummar för dig. Kram
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
  • Joboli
    Babe skrev 2007-08-31 08:52:05 följande:
    Lejonhjärta: (se ovan) men svara ännu på din fråga; För mig var det exakt som mensvärk, hade tom ont mot ryggen och bara väntade på blödningen... som aldrig kom. Lycka till/Babe
    Tack för ditt svar Babe. Jag har ibland oxå smärta ut mot ryggen. Åå vad jag hoppas att det är ett litet frö som gror. Håller tummar o tår för dig oxå. Lycka till
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
  • Joboli
    anna7629 skrev 2007-08-31 08:57:50 följande:
    OK då kanske det finns lite hopp kvar.... Jag har fortfarande molnande värk + att jag fryser och svettas. Jag har börjat svettas mycket på nätterna, tror inte att det är ett bra tecken. Jag har för mig att jag brukar göra det innan min mens. Ska försöka att inte fundera så mycket men det är så svårt.Håller tummen för dig osså !!
    Nu ska vi plussa, jag hoppas att svettningarna är något posetivt. Kram
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
  • Joboli

    Grebban: Jag är på ruvdag 11, då räknar jag ET som dag 1, jag korttisodlade (2 dgr).


    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
  • Joboli
    Grebban skrev 2007-09-01 12:36:10 följande:
    Jag har oxå 2 dagars odlade( 1 embryo), gör det i en naturlig cykel & är på rd 6 idag.....Hur känner du dig?
    Jag har mkt mensvärk/molvärk, är trött hela tiden. Yuttvärken och de stora tuttarna är borta de fanns bara i början av ruvningen. Men hoppet är det sista som överger en

    *En liten fråga bra.... Hur gör ni som ruvar med sex? Jag har inte vågat haft något alls. Vid våran första IVf hade vi inte heller sex under ruvningen utan sen när vi testat plus, 3 timmar efter sexet fick jag MF. (v.5+0)Nu vet jag inte om det berodde på det, men det gav väääldigt dåliga vibbar till sex under ruvning.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Ruvar ♥ ¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden Molvärk/Växtvärk/Mensvärk vid ruvning!