• Anonym (juliana)

    Är det skönare med större kuk???

    Jag diskuterar med en kompis om hurvida det ALLTID är skönare i sängen om killen har stor kuk...

    Är det det?

    Om ni har 2 killar att välja mellan, väljer ni alltid den som har större kuk då? Motivera gärna...

    Jag anser att det inte alltid måste vara skönare med en 23 cm:are, utan att man kan ha skönt med mindre storlkar också, beroende på hur skicklig mannen i sängen är...

  • Svar på tråden Är det skönare med större kuk???
  • vargbjörn
    Nicke989 skrev 2023-04-30 11:07:29 följande:
    Det är värt att se vad som står i denna guide för kondomer:

    https://www.rfsu.com/sv/inspiration/guider/kondomguiden/

    Där anges vilka kondomer som passar olika omkrets på kuken. Det största intervallet som tas upp är 13-15 cm omkrets. För den grovleken rekommenderas kondomen XL Grande.
    Jag har 15 cm omkrets och för mig är just XL Grande den kondom som passar bäst. Jag når inte riktigt runt min kuk, men det är inte så långt ifrån att jag gör det. Klämmer jag åt lite hårdare med handen så når även jag runt och då har jag inga dasslock till händer, utan mer "frökenhänder". Kvinnorna brukar inte heller kunna nå runt, men det är inte heller för dem så långt ifrån att de kan det.
    Enligt denna källa:

    https://illvet.se/manniskan/kroppen/penis-fa-overblick-over-storleken-bland-varldens-man

    ä
    r det mycket ovanligt med större omkrets än 15 cm.
    Jag håller med andra ord med dig. Det torde vara mycket ovanligt att möta en massa män som har så grov kuk att det är svårt att nå runt.
     tycker Det är lite dåligt att det bara finns exempel på  de mer ?normala? måtten. Det finns kondomer som är ända upp till 67mm i bredd som säljs i sexbutiker här och där. känns Lite skevt att inte ta med det i listan. för Min  jag Har 19.5 i omkrets ock när jag var yngre så fianns Det typ inga större kondomer så man kände sig verkligen som ett freak. nr de största som fanns knappt gick att få på .taskit att inte Ens ta med de större måtten tycker jag. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Qeuwktourrets!)
    Anonym (OMG) skrev 2023-05-01 02:11:34 följande:

    Jaha? Och vem har frågat? Så jävla svårt är det inte att läsa vad trådrubriken är? 


    Jävla kuktourettes att behöva snacka om sin egen kuk i alla trådar som inte efterfrågar infon. 


    Ni är såna sopor som pysslar med det så att det är skitsamma hur jävla välhängda ni är, ingen brud vill ligga med ett pucko med kuktourettes. 


    Kuktouretts! Har du kanske lite kuktourettes? Kewktouretts!
  • Anonym (OMG)
    Anonym (Jossan) skrev 2023-04-23 12:59:44 följande:
    Jag är en riktig size queen. 25 cm och över i längd och grov så jag inte når runt med en hand. Har träffat på några av dessa genom åren. Helt oslagbart!!

    Och jag har träffat på några enhörningar under hundpromenaderna. 


    Du kan inte veta vad 25 cm är eller hur man mäter kukar. Inga 25 centimeters kukar har dykt upp i porrflödet eller korrekt uppmätt, men du har träffat på "några". Whatever floats your boat, darling. 


    Jag kommer ändå aldrig förstå varför man mytar på anonyma forum. 

  • Anonym (OMG)
    Anonym (Qeuwktourrets!) skrev 2023-05-01 02:16:33 följande:
    Kuktouretts! Har du kanske lite kuktourettes? Kewktouretts!

    Nä, jag har inga kukmått att slänga in i alla diskussioner som inte har med det att göra. 


    Sitter de här killarna med kuktourettes och besudlar lokala gurkodlargrupper på fejjan också? 


    Ja, men det är så orättvist att kondomerna är så smååå. 

  • Meddelande borttaget
  • Bunny84

    Anonym ( OMG)
    Kvittar väll hur puckad en kille är när det handlar om one night stand, har inte tänkt ha någon vidare konversation med honom efter ändå så det kvittar lixom. Tycker synd om dig som verkar ha träffat enbart små kukar ( eller har en själv om du är en man)och det verkar definitivt som att du behöver få dig något rejält då avundsjukan lyser igenom 

    VARGBJÖRN 
    Ta inte åt dig. Att du har grövre än många har är inte att vara ett freak över huvud taget. Majoriteten jag varit med har varit över genomsnitt på både längd och grovlek och jag tycker som sagt mer det är konstigt att jag in princip aldrig träffat någon med en kuk under 18 cm och omkrets under 12 vilket alltid fått mig ifrågasätta den satta medellängden och enligt min erfarenhet gör den inte svenska män rättvisa så att säga.  

    Nu vet jag ju inte längden på din men bara på omkretsen gissar jag på att min reaktion hade blivit samma som för de andra två som plockade fram en falukorv ur byxorna att " glöm att den där ska in i mig" för jag gillar stora men inte överdrivet som sagt så frågan blir hur många gånger en kvinna sagt nej när hon sett den?. Kan tänka mig att det kan vara lite jobbigt med större precis lika mycket som jobbigt med väldigt liten men alla kvinnor gillar ju som sagt olika även om väldigt få vågar säga rakt ut att JA storleken spelar roll.

  • Anonym (OMG)
    Bunny84 skrev 2023-05-01 08:23:57 följande:

    Anonym ( OMG)
    Kvittar väll hur puckad en kille är när det handlar om one night stand, har inte tänkt ha någon vidare konversation med honom efter ändå så det kvittar lixom. Tycker synd om dig som verkar ha träffat enbart små kukar ( eller har en själv om du är en man)och det verkar definitivt som att du behöver få dig något rejält då avundsjukan lyser igenom 

    VARGBJÖRN 
    Ta inte åt dig. Att du har grövre än många har är inte att vara ett freak över huvud taget. Majoriteten jag varit med har varit över genomsnitt på både längd och grovlek och jag tycker som sagt mer det är konstigt att jag in princip aldrig träffat någon med en kuk under 18 cm och omkrets under 12 vilket alltid fått mig ifrågasätta den satta medellängden och enligt min erfarenhet gör den inte svenska män rättvisa så att säga.  

    Nu vet jag ju inte längden på din men bara på omkretsen gissar jag på att min reaktion hade blivit samma som för de andra två som plockade fram en falukorv ur byxorna att " glöm att den där ska in i mig" för jag gillar stora men inte överdrivet som sagt så frågan blir hur många gånger en kvinna sagt nej när hon sett den?. Kan tänka mig att det kan vara lite jobbigt med större precis lika mycket som jobbigt med väldigt liten men alla kvinnor gillar ju som sagt olika även om väldigt få vågar säga rakt ut att JA storleken spelar roll.


    Möjligt att det kvittar för dig. Kaka söker maka. 


    Men för mig är intelligens både upphetsande och ett tecken på en anpassningsbar älskare. 


    Ja, det är klart det är statistiken de är fel på, inte ditt ögonmått, sött att mäta eller ens behandla information. Du borde tala om med de som som sköter kliniska studier i ämnet att de inte vet vad de pysslar med och skicka in dina resultat. 
    Få dem peer reviewed först. Det går inte på den här sidan dock, så du behöver inte skriva mer här. 


    Men du ska kämpa för sanningen! Det är förjävligt att "samhället" försöker lura i oss att kukar är mindre än de egentligen är!


    Vad passar bättre än i dag, strejkdagen. You go gurl!

Svar på tråden Är det skönare med större kuk???