Inlägg från: Deegan |Visa alla inlägg
  • Deegan

    Vad lyssnar du på just nu?

    Nu när det äntligen är fredag så får det bli en gammal känd låt med lite modernare tempo i Glad
    Så trevlig helg på er FL folket Glad





    /D

  • Deegan

    Jag tror starkt att denna låten har delats innan i denna tråden, men då så kör vi denna en gång till...Denna liveversionen är så bra så håret på armarna reser sejGlad





    /D

  • Deegan
    Tom Sawyer skrev 2024-02-25 02:46:39 följande:

    Sjukt bra covers tycker jag.


    Håller med dej därGlad

    Dancing in the dark och Leave A Light On , det finnes par låtar som jag inte var med detta klippet som är otroligt bra med, ska försöka att rota fram dom och dela här :)

    /D
  • Deegan

    Nu fann jag de andra klippet, galet bra version av denna Elton John låten Glad





    /D


    Vad sade köpgalningen i biktbåset efter Black Friday? - Förlåt mig fader för jag har fyndat
  • Deegan

    När jag ändå sitter och kikar vidare på tuben så kan vi köra denna med, för min del så är ja inte nån Bob Marley fantast, men denna killen låter väldigt snarlikt orginalet :)





    /D


    Vad sade köpgalningen i biktbåset efter Black Friday? - Förlåt mig fader för jag har fyndat
  • Deegan

    Det är ju fredag så då får man väl önska o få se lite titties Skrattande
    Rodney är rätt så stor countrysångare som gärna gör sina låtar lite unika, här kommer det ett exempel, klippet är gammalt så det är lite dålig upplösning..
    Men hans budskap gick hem ialla fall på denna spelningenSkrattande





    /D


    Vad har leksakståg och bröst gemensamt? - Båda är menade för barn, men det är männen som leker med dom i slutändan! :)
  • Deegan

    Det gick inte och dela de klippet rätt av då det lite väl "snuskigt" för youtube..

    men vi kan väl ta något helt annat, hittade denna snubben på instagram, han gör covers på gamla låtar, denna låten ifrån greenday känna helt ny då den är så där härligt avskalad med endast en gitarr.. ska dela mera ifrån han här framöver Skrattande





    /D


    Vad har leksakståg och bröst gemensamt? - Båda är menade för barn, men det är männen som leker med dom i slutändan! :)
  • Deegan

    Vi kör en Bryant cover till på en gammal Greenday låtGlad





    /D


    Vad har leksakståg och bröst gemensamt? - Båda är menade för barn, men det är männen som leker med dom i slutändan! :)
  • Deegan

    Lite randomsökande på tuben ikväll så fann ja denna grabben, hans mor brukar hjälpa med att spela pino&synth :D
    riktigt härlig att sitta och lyssna på..





    /D


    Vad har leksakståg och bröst gemensamt? - Båda är menade för barn, men det är männen som leker med dom i slutändan! :)
Svar på tråden Vad lyssnar du på just nu?