• Lufsan

    Vi från rehab som aldrig fick BAM utan babyBOOM!

    Tjolahopp!!!
    Trevligt tråd!! Skönt att vi är så många! =) Lägger upp tråden i trådstarten på rehab tråden!
    Har ni någon BF lista man ska skriva in sig på? 


    En dag i sänder.
  • Lufsan

    {#emotions_dlg.flower}GravidBaby-BOOM listaGravid{#emotions_dlg.flower}

    5.Barnet: BF 7 december 2011



    Cia80: BF 12 januari 2012


    Majskorn: BF 14 januari 2012


    Sindie: BF 16 januari 2012


    Lufsan89: BF 25 januari 2012
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Majskorn skrev 2011-05-25 14:17:13 följande:

    ja vi hade nån men den ligger nog lite längre fram...ska se m jag kan puffa fram den....jag ska även byta mitt datum :)


    Tack! Tycker definitivt att vi alla ska försöka ses under graviditetens gång. När de börjar synnas! :D Sen igen med våra små bebbar!

    Har ni också bebis drömmar. Varje natt drömmer jag att jag får en bebis. Hjärnan hoppar liksom över själva förlossningen. Men jag drömmer att jag är höggravid och sen att jag får en blackout och vaknar hemma med en bebis.
    I varje dröm säger jag också till Josef (min sambo) att "jag drömde ju att jag skulle glömma allt".
    Drömmer mycket om ammning....

    Drömmer ni mycket? 
    En dag i sänder.
  • Lufsan

    Jag heter Lovisa, btw, och bor i Vasastan med min sambo Josef och hunden Savo. 


    En dag i sänder.
  • Lufsan

    Har nu fått BM tid på tisdag och har beställt hem ett vanligt CB och ett digitalt. Som jag kan ta innan jag går dit. så jag vet att det inte kommer att vara negativt där. 


    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Anonym (Ägget) skrev 2011-05-25 16:05:34 följande:
    Ååååååh spännade . Du får berätta hur det går!
    Lufsan skrev 2011-05-25 14:42:46 följande:
    Jag heter Lovisa, btw, och bor i Vasastan med min sambo Josef och hunden Savo. 
    Fint namn du har .
    Åh! Gulle du!
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Cia80 skrev 2011-05-25 22:29:33 följande:

    Åh, vilken aktivitet det har varit här idag


    Jag hänger på att träffas med våra magar sen! Vore ju jätteskoj!!


    Idag införskaffade jag ett par mammaleggings. Ser fram emot att få använda dem


    Åh! Själv drömmer jag om att få köpa ett mamma-linne som ger stöd för magen. Skulle kännas skönt redan nu, speciellt på kvällarna!
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    Majskorn skrev 2011-05-26 10:06:59 följande:

    Jag heter Sara och är gift med världens bästa Johan som har en dotter på 22 år och en son som är 17, hans dotter är även mamma till en liten Vincent som blir en vecka gammal imorgon :) Lillskrutt i min mage ska heta Hannes eller Naimi, Johans morfar hette Johannes och kallades för morfar Hannes och min mormor heter Aimi :)


     


    Lufsan jag tänkte kolla med dig om du ville ta en fika på måndag och följa med på mitt vul? Har ingen som följer med och skulle vilja ha stöd ifall det går dåligt....du bor ju i närheten och har följt med från början :) bara om du vill såklart :)


    Det gör jag gärna! Vart är det du ska gå? Glad
    En dag i sänder.
  • Lufsan

    Någon annan än jag som aldrig blir mätt? Känns som om jag är bottenlös... 


    En dag i sänder.
Svar på tråden Vi från rehab som aldrig fick BAM utan babyBOOM!