Inlägg från: Anonym (Liten snopp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Liten snopp)

    Kvinna: Väljer du bort män med liten snopp?

    Den stora kärlekstråden eller kvinnan av idag!

    Om du nu råkar bli attraherad och kanske till och med lite tillfälligt kär i en man. Skulle du kunna dumpa denne bara för att det sedan visat sig att han har en lite för liten snopp för dig t ex under 13 cm. Ser du detta verkligen som ett skäl att dumpa någon som kanske är perfekt på många andra sätt?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Väljer du bort män med liten snopp?
  • Anonym (Liten snopp)
    Thaleya1 skrev 2013-01-25 20:02:24 följande:
    Ja men självklart, har jag dragit hem en man för ett ONS, och det visar sig att han har liten penis, så puttar jag han ur sängen och skrattar medan han är påväg ut..

    ..................Eller inte, vem fan gör så?

    Det finns fler sätt att ha sex på en endast in och ut sprut, och helt ärligt så tycker jag 13 cm räcker mer än väl, om personen gick och hade stora komplex över sin penis, eller inte visste hur man har sex utan att använda penisen osv, ja då hade jag valt bort honom eftersom pågrund av det, men då handlar det mer om att sexlivet inte klickar alls, och då är det samma sak om det inte klickar på andra plan, tillexempel, han porrfilmsstönar under sex hela tiden, han och jag har ingen kemi i sängen alls, han har för stor penis för mig och vet inte hur han ska hantera det osv.

    Okey frågan kan nog avspegla en mans dåliga självförtroende. Och som jag snarare tror kan få tjejen att dumpa en än en liten snorre. Min egen tror jag föresten inte är längre 12,5 cm men som ändå gör mig rädd. Kanske för att jag har tok för lite erfarenhet. Men som ändå är en ärlig fråga. Och det ifrån en kille som för övrigt inte haft så bra erfarenheter av kvinnor. En kille där vars främsta erfarenheter kanske just är bittra minnen av mobbning i skolan. Minnen som på något sätt gjort han hämmad. Där han rädd vet hur elaka ni tjejer faktiskt kan vara. Och det trots att han idag är vuxen.


     


    Nej jag vill inte tro att ni kvinnor ska vara så hemska. Men allt har som sagt vad oftast en orsak.  

  • Anonym (Liten snopp)
    J a d e d skrev 2013-01-25 20:14:42 följande:
    Eh nej.
    Men som någon skrev ovan så vill inte jag heller ha för stor.

    I övrigt vet jag inte hur jag ska beskriva tröttheten som uppstår efter alla dessa jävla trådar om kukstorlek. Något som skulle få mig att vända i dörren är sådan sanslös kuknoja.

    Okey men vad gör du om du märker att killen plötsligt inte är så intensivt upphetsad längre. Det kan ju faktiskt vara som så att han plötslig fått mindervärds komplex för sin snorre. Något som för oss killar kan komma såsom en blixt ifrån klar himmel och som faktiskt kan förstöra mycket för oss. Och det om det så bara kan röra sin om en ensam handtralla. Vad gör du ni tjejer då? För killen kan ju faktiskt vilja men som faktiskt plötsligt kan känna sig enorm osäker.  

  • Anonym (Liten snopp)
    Anonym skrev 2013-01-25 20:22:23 följande:
    Herregud vad många kukstorleksångesttrådar det är nu! NEJ alla kvinnor vill inte ha en 50 cm lång kuk och 13 cm är fortfarande inte litet utan helt normalt. Och nej, jag skulle inte välja bort en man för kukstorleken.

    Okey jag kan hålla med dig att det är mycket om detta. Men vad kan man nu göra om man nu som tjej märker att killen plötslig inte längre är så intensivt upphetsad och kanske vill dra sig tillbaka. För jag menar det är en lögn att påstå att inte även vi killar även vill känna en viss grundtrygghet precis som ni tjejer. I alla om vi är någorlunda nyktra.

  • Anonym (Liten snopp)
    J a d e d skrev 2013-01-25 22:42:16 följande:
    Jag förstår inte vad du skriver här. Vad är frågan?

    Snälla se djupet. För jag kan förstå att detta med en snorres storlek är ett uttjatat och ganska ytligt ämne. Det tycker jag också. Men vad jag undrar. Det är hur ni tjejer tacklar problemet om det väl dyker upp. För om nu så många killar och män har så stora komplex för detta. Så borde detta också vara något som åtminstone en del av er kvinnor har erfarenhet utav. För vad jag undrar är om man såhär kan få ett moget svar om hur då en kvinna gör i sådan situation. Hur pratar man med varandra? Hur gör just du för att killen ska känna sig trygg om man nu märker hans osäkerhet? För observera vad killen är rädd för. Nämligen just detta att bli utskrattad. Kanske existerar det rent av sådana situationer. Snälla försök att förstå varför en har komplex för sin snorre.

  • Anonym (Liten snopp)
    J a d e d skrev 2013-01-25 23:50:14 följande:
    Jag tror risken för att bli utskrattad elimineras om du slutar kalla den för "snorre".
    I övrigt. Jag har ingen erfarenhet av det här alls, men lider man av kuknoja så anser jag att man bör hjälpa sig själv med dessa problem och inte lassa över det ansvaret på en kvinna som eventuellt, kanske, möjligtvis skulle kunna tänkas skratta åt kukens storlek. Vem gör så förresten? Jag har svårt att tänka mig att en vuxen kvinna skulle skratta åt en kuk som hon finner liten.
    Och ja men herregud. Skrattar någon åt en liten kuk så är det väl knappast den typ av person du vill ligga med, eller?

    Nej självklart inte. Men om det är en fråga mognad? Hur får man den mognaden då om nu ens erfarenheter varit sådana så att det har hämmat en i ens fotsatta utveckling. Själv är jag på sätt och vis glad för att du har den åsikt du har. Och jag kan bara önska att du med din åsikt m.fl. som svarat hör till det stora flertalet. För om vi nu vänder på det. Så är det ju väl känt hur elaka vi män kan vara. Och det trots att de har fått ligga med er! För hur ofta har man inte där hört hur rent av stygg han kan vara i mot den han helt sonika kan säga att han älskar.

  • Anonym (Liten snopp)
    Anonym (K40) skrev 2013-01-25 23:58:06 följande:
    Jag har säkert haft sex med över 50 män i mina dagar och jag kan helt ärligt säga att jag aldrig varit med en man med liten kuk. Någon är längre, någon är smalare...osv men inget som jag har tänkt på känns på något annat sätt. Det jag reagerat på är om han bara ligger där och inte gör något, då är det dåligt sex. Inte om en killes längd eller omkrets skiljet 1-2 centimeter från den jag hade sex med innan. Jag känner ärligt inte skillnad på det och alla män som varit villiga att njuta tillsammans med mig har varit bra sex.

    Det enda jag har lite svårt för är om den blir för grov. Jag gillar olika ställningar och jag älskar att ge oralsex och då tycker jag det blir lite för, vad säger man, bökigt? 

    50 män och ingen med liten kuk. Okey men om vi nu ser till vad de andra tjejerna här har för uppfattning. Vad är då en liten kuk för dig? Kan man inte tänka sig att det har varit mannens självförtroende som har skinit igenom här. Och att det är därför du tycker att alla du har legat med har haft stora. För jag tror trots allt detta med storleken kan ha väldigt stor betydelse på mannens självförtroende. Och det utan att mannen ens vet vad porr är. För som lite intresserad av gammal hednisk kultur. Så vet jag det att vi män alltid varit fixerade vi våra kukars storlek. Oden var t ex ofta skulpterad med en jättelem på vikingatiden mm.

  • Anonym (Liten snopp)
    Anonym (K40) skrev 2013-01-26 01:29:09 följande:
    Jag har aldrig haft ett måttband med mig när jag haft sex med en man så jag vet inte deras storlek. Givetvis har jag sett att någon varit längre och någon varit kortare, tjockare, smalare.Jag kan helt ärligt säga att jag inte känt skillnad på någons omkrets. Utom det undantaget jag skrev om tidigare, att han var för tjock så det sved. Har för mig att han sa att han var 17-18 eller nått i omkrets. 

    Jag kan även säga till dig att jag har några olika dildos här hemma för just nu är jag ute och reser mycket och är singel Och eftersom du nu frågade så mätte jag dom. De är alla 23 cm långa, men det är för att man ska ha några centimeter att hålla i också, jag för alltså inte in så mycket Två hade 13 i omkrets och en hade 15. Jag känner ingen skillnad på dem alls vad gäller omkrets. Det är jättesköna alla tre men en av dem med 13 i omkrets vibrerar samtidigt på andra ställen så den använder jag mest.

    Nu hinner jag inte svara mer, vissa av oss får även jobba på helgerna så god natt med digKyss 

    Okey men om vi nu åter går till det jag frågade om. Skulle du då kunna välja bort män med liten snopp om du t ex lite tidigare på kvällen varit vansinnigt attraherad av en man? För det är just det frågan gäller. Och det är ju nämligen därför jag kan tänka mig vissa män och killar är så fixerade vid storleken såhär.


    Skulle du verkligen kunna nobba en man om allt annat har stämt bara för att du sedan tycker att hans snopp är för liten? Jag undrar egentligen om ni kvinnor fattar vilket slag för en mans självförtroende detta kan vara om det nu existerar sådana situationer. För det handlar ju faktiskt om att man har trivs mycket bra ihop tills det då man får av sig byxorna.    

  • Anonym (Liten snopp)
    Anonym skrev 2013-01-26 14:14:04 följande:
    Umgicks lite med en man för några år sedan som jag tyckte var mycket attraktiv till utseendet. Vi hade ett one night stand och han hade mycket liten snopp. Dagen därpå spenderade vi med att prata och lära känna varandra lite mer. Efter det bröt vi kontakten, beroende på att vi när det kom till kritan inte passade varanra alls. Vi klickade inte på det personliga planet. Fanns ingen kemi, allt han hade var utseendet.
    Hade vi klickat tror jag inte att jag hade valt bort honom pga snoppens storlek. 

    Det där känns såsom ett ärligt svar. Kanske för att jag tycker att det är just så som jag tycker det bör gå till innan man definitivt nobbar någon dvs. att man ger varandra chansen och pratar. För man kan ju inte göra mer än att försöka förstå och finna varandra.

  • Anonym (Liten snopp)
    Thaleya1 skrev 2013-01-26 14:20:54 följande:
    Jag hade förmodligen, kysst honom och gränslat honom som med vilken annan man som helst som jag är attraherad av. 12,5 cm skulle fortfarande kännas skönt. hade du en 2 cm's penis så kanske det hade blivit ett problem, och då hade jag nog försökt bara ha förspel med honom, pga att samlag nog är ogenomförbart på grund av att den inte skulle gå in. Skulle dessutom få tvivel på om det är en kille jag vill fortsätta träffa om jag endast var attraherad och inte kär i honom. Det beror väl på hur väl han för sig och hur bra han är sexuellt i övrigt, samt hur mycket jag gillar honom som person. Sen finns det ju alltid dildos eller annat man kan använda då.

    Skulle man inleda en relation så kanske man kan ta upp det som man, inte som kvinna.

    Det du skrivit ger mig hopp. För om du bara visste hur mycket mer en man kan vara än det lilla som hänger och dinglar mellan benen på honom. Och jag tänker nu av en händelse på alla gamla grekiska och romerska skulpturer. Hur ser dessa atleter ut mellan benen? Precis som en annan tänker jag. Så varför ska jag behöva skämmas! Jag som förövrigt ser ut såsom atlet vilken som helst av dem.

Svar på tråden Kvinna: Väljer du bort män med liten snopp?