• ett par

    Är gravid och pappan är min fd kk.

    Killen här.
    Jag tycker att du berätta så fort du kan, barnet har rätt till båda föräldrarna, han har rätt att få veta att han skall bli pappa, trots allt så har ni ju tillsammans varit med om att göra barnet.
    Vem vet, pappan kanske kommer att förvåna dig med och ta sitt ansvar som förälder? Finns det hopp om att det kan bli ni två i framtiden, tillsammans med ert barn?

    Som sagt har barnet rätt till båda föräldrarna.

    Bestäm möte med honom och förklara allt som du känner och kanske inte känner.

  • ett par
    Anonym (gravid...) skrev 2013-06-09 13:42:33 följande:
    Problemet är att hans vän frågade hur det var mellan oss igår. Då hade han sagt att vi inte träffas längre och att han inte är intresserad av mig. Han hade visst hittat en ny också. 

    Han har fortfarande inte sagt något om detta till mig. Egentligen bryr jag mig inte. Bara det att jag har hans barn i magen.

    Jag vet inte, vi har aldrig ringt varandra utan vi har bara smsat/skrivit på facebook.

    Allt känns så förbannat piss.  
    Killen här igen
    Strunta i vad alla andra kommer med för information om hans levnadssituation, du måste avgöra själv tillsammans med honom hur ni skall gå vidare.
    Detta är något som bara DU och PAPPAN kan lösa tillsammans.

    Ring och bestäm träff med honom och berätta när ni träffas !
Svar på tråden Är gravid och pappan är min fd kk.