Inlägg från: Novemberkaktus |Visa alla inlägg
  • Novemberkaktus

    Negativt test i vecka 6 eller 7?

    Jag väntar också på mens men den behagar aldrig komma, hade bim förra helgen. Skulle gissa att jag inte är gravid. Men jag har haft jättemycket symptom o det har jag aldrig haft förut. Hoppet lever även om det är svagt.

  • Novemberkaktus

    Veckan innan bim på söndagen började det hela med ett stick på höger sida i tjejmagen, på kvällen natten fick jag som ljusrosa strimmor när jag torkade mig. Dagen efter huvudvärk, drt brukar jag få några dagar innan mens Veckan som följde hade jag jättemycket molvärk i ryggslutet, blev tokhungrig ibland, jättetrött gick o la mig kl åtta och sov hela natten. På torsdag i bilen på väg hem från jobbet fick jag kolsyra i ena tissen som om mjölken rann till tittade tvärt ner i tröjan och såg att det kom lite genomskinlig vätska blandat med gräddvit typ. Jag var kass i kistan o gasig, jag är sällan gasig och ännu mera sällan kass i magen. Sista veckan efter bim har jag testat totalt neg. Symptomen har avtagit lite, det spänner till lite med kolsyra i tussarna ibland och jag kan trycka ut lite vätska i den ena om jag vill. Jag har lite molvärk i magen och ryggslutet ibland men det kan lika gärna vara tarmarna och att jag jobbat i trädgården. Jag är gasig och hård i magen gaser har jag sällan men jag brukar va rätt hård i magen. Jag är inte lika trött eller får sånna där tokhungeril. Jag har som ilningar i benen och lite ömma höfter lite åt foglossningshållet men det kan ju ha med annat att göra. Känner mig lite svullen om magen men det kan ju va tarmarna eftersom jag är rätt gasig. Suck, kan inte bara mensen komma så vi kan börja om. Men hoppet lever ju så länge den inte kommer iof.

  • Novemberkaktus

    Nu vet jag ju inte vem du frågade, men jag har inte testat ett sådant. Har provat RFSU å sånna jag köpt på eBay. Men jag borde va en vecka över bim nu ungefär, om jag hade äl när jag tror. Glömde skriva att jag veckan innan bim kissade massor, det är fortfarande mera än vanlig men inte så markant som då. Kaffe är inte heller jättegott så ofta längre. En kollega frågade om jag var gravid bär jag dissade kaffet...ooops....

  • Novemberkaktus

    Trodde mensen skulle komma igår då dey blev lite bege på pappret men det blev 2ggr på fm å nu är det borta.

    Med första barnet hade jag sista mensen 18maj och jag plussade dagen innan midsommar, det är ca 34dagar, tror jag var där i helgen, alltså 34 dagar efter sista mens.

Svar på tråden Negativt test i vecka 6 eller 7?