Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

    Min sons flickvän är ful, hjälp!!

    Nu kommer jag bli hatad av många, men det får jag räkna med. Min son är 20, är lång, snygg och smart, hans flickvän är också 20, men inte det minsta snygg och väger nog 130kg minst. Hon ser ut som ett troll från Tolkiens värld i ansiktet, håret är risigt, näsan är enorm, kinderna alldeles svullna och feta. Brösten är enorma men inte på ett fint sätt, magen hänger i veck som på en michelingubbe, ögonen insjunkna och små, skeva tänder, stora flaxöron och jag tror jag räknade till 5 hakor. prinskorvar till fingrar, till och med händerna är feta. Klär sig i mysbyxor jämnt och sminkar sig fult.

    Först tänkte jag att hon nog var efterbliven på något sätt, då hennes utseende lutar lite åt downs syndromhållet, men hon verkar normalbegåvad. Till saken hör att de flickvänner min son tidigare haft alltid vart nätta, söta och sett bra ut.

    Den här skapelsen har jag inte en aning varför han träffar, visst hon har säkert en fin personlighet, och det är fint av min son att kunna se mer än utseende...men det här är groteskt!! De skall flytta ihop också och han funderar på att förlova sig....bara tanken att han trär en ring på de där falukorvstjocka fingret får det att vända sig i magen på mig. Hans mor och farföräldrar kommer tappa hakan, och vi kommer att skämmas.

    Min man tar inte så allvarligt på det här...han håller med om att hon är rysligt ful men ""sätter ner foten och förbjuder"" mig ifrån att säga det till min son (jag har aldrig lytt honom förut, och kommer inte göra det nu heller då det är jag som bestämmer hos oss, sätter han ner foten stampar jag på den!).

    Tänk om de skaffar barn?? Och mina barnbarn ser ut sådär?? Stackars barn...

    Jag måste stoppa det här, men hur???

  • Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!
  • Anonym (Orolig)

    Jag har inte dålig självkänsla...jag har fött tre vackra friska barn och ser med Guds hjälp och lite diet och träning ut som 30 fast jag är 40+. Inte en enda plastikoperation eller botox, 175cm lång och 65kg muskler.
     

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Orolig) skrev 2014-02-01 11:37:35 följande:
    Jag har inte dålig självkänsla...jag har fött tre vackra friska barn och ser med Guds hjälp och lite diet och träning ut som 30 fast jag är 40+. Inte en enda plastikoperation eller botox, 175cm lång och 65kg muskler.
     
    Min son är 190cm lång, slank och välbyggd, spelar fotboll och tränar på gym, blåa ögon och blont hår...perfekt käkparti, höga kindben, rak näsa, perfekta vita tandrader...så han är långt ifrån grotesk utan ser ut som en längre och snyggare Ryan Gosling.


    Rent objektivt ser det ju rent äckligt ut med en så snygg pojke och en så ful flicka som ett par.
  • Anonym (Orolig)
    Afrodisiac skrev 2014-02-01 13:09:45 följande:
    Hon är säkert inte så ful som du vill få till det. Bara det att hon nog inte ser ut som Blondinbella.

    Blondinbella utan barnet skulle vara en bra flickvän till min son. Hon är lite för knubbig, och inte så söt men det går att ha överseende med. Jag är ju inte utseendefixerad. Men avkomman som måste bildats av Shrek och Kikki Danielsson under en LSD-tripp går faktiskt inte att ha överseende med. Det är för mycket! Det är inte min uppfostrans fel att det blivit såhär fel utan en kombination av skolan, samhället och min mans fel. Vill inte gå in på varför men så är det.
  • Anonym (Orolig)

    Ni skulle inte döma mig så hårt om ni faktiskt såg hur hon ser ut. Jag har faktiskt ansträngt mig till det yttersta att hitta något vackert där men det går inte. Från topp till tå, varenda liten detalj. Allt är fult. Hon är trevlig och min son verkar lycklig men nej!

    Som någon nämnde i tråden om att hon skulle vara bra på att laga mat. Ja det är hon jätteduktig på. Bakar, lagar mat och är huslig och det är gulligt att hon fått min son att hjälpa till med sådant vilket han inte gjort tidigare och mogna på det sättet.

    De skulle gärna få vara kompisar, det hade jag kunnat leva med och säkert  lärt mig gilla henne då, men inte ett par. Jag önskar att hon träffade en kille med fin personlighet som var på hennes nivå, och får all lycka i världen, men inte min son. 

  • Anonym (Orolig)

    Jag behöver kanske jobba med mig själv, men ni skulle se henne, då skulle ni förstå. Givetvis kan jag inte lägga upp bilder på henne, men försök tänka er det här: Hur skulle ett barn se ut om pappan var det där monstret som fångar och kedjar prinsessan i star wars och mamman är Lill-Babs? Som min blivande svärdotter! skall jag fortfarande inte döma då? 

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (brorsan) skrev 2014-02-05 19:20:15 följande:
    Hoppas din son får många fina barn och ett lycklig liv oavsett vilken partner det än må vara kille eller tjej. Du  gör du dig en björntjänst att lägga dig i hans liv.
    Skulle faktiskt hellre se att min son var gay än det här...förutsatt att sonens pojkvän var slank, snygg, klädde sig bra och tog hand om sig...
  • Anonym (Orolig)

    Nu har det löst sig utan min inblandning. De har gått isär. Gud vad skönt! 

Svar på tråden Min sons flickvän är ful, hjälp!!