• Anonym (yummi)

    Sveriges sexigaste kvinna?

    Hej, vem tycker ni är Sveriges sexigaste kvinna? Jag personligen tycker att tilde de ppaula eller agneta sjödin är sexigast!

  • Svar på tråden Sveriges sexigaste kvinna?
  • Ronga

    Tilde de Paula är riktigt vacker. Håller med dig om det tS


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Zarch

    Izabella Scorupco och Elsa Hosk är väl två vackra svenska tjejer. Likaså tycker jag att Maria Bonnevie är en naturlig skönhet.

  • Anonym (yummi)
    Anonym (kisskungen) skrev 2015-06-03 11:55:14 följande:

    Carola hade jag velat pumpa i tvåan.


    Hade man inte tackat nej till!
  • Anonym (hej)

    Kenza är grymt sexig på bild. Men ger ett lite barnsligt och flummigt och inte lika sexigt intryck irl eller på tv.
    Marie Serneholt skulle jag påstå är rätt sexig. Men hon behöver lite mer fyllning baktill för att bli sexigast. Hon är lite platt om rumpen stackaren.
    Carolina Gynning har haft en del sexiga perioder, men nu var det ett tag sen jag såg henne.
    Izabella Scorupco kan jag tänka mig fortfarande är het som smet.

    Annars skulle jag nog påstå att den sexigaste kvinnan inte är en kändis. För jag kan inte komma på många snygga svenska kändisar som är riktigt sexiga.

  • Anonym (R)

    Agneta Sjödin och Gry Forsell är två exempel på de jag finner otroligt tråkiga och intetsägande. Raka motsatsen till sexiga.
    Röstar på Tuva Novotny.

  • Anonym (yummi)

    [quote=75382647][quote-nick]Anonym (hej) skrev 2015-06-03 15:48:53 följande:[/quote-nick

    Marie Serneholt skulle jag påstå är rätt sexig. Men hon behöver lite mer fyllning baktill för att bli sexigast.n är lite platt om rumpen stackaren..[/quote]

    Håller med dig där!

  • Anonym (Byggaren)

    Jill Johnsson är naturligt vacker och verkar ha en härlig personlighet.

Svar på tråden Sveriges sexigaste kvinna?