• Anonym (twoface)

    Ni som är otrogna vilken typ av älskare väljer ni?

    Hej 

    Satt och fundera på detta med otrohet att det är så vanligt att 4/10 
    är eller har vart otrogna. 

    Nu till min fråga ni som har eller har haft en pågående kk/älskare relation 
    vilken persontyp väljer man? väljer man en person som är lik ens partner i sitt förhållande eller väljer man det motsatta? 

    Kan se till mig själv min tjej är rätt pryd av sig pratar inte så slampigt under sexet är lite tillbaka och är ganska blyg för att prova nya saker och utvecklas lite tillbaka dragen skulle man kunna säga men sexet endå bra.

    När jag etablerar en kk/otrohets affär då är det med nästa lite trahsigt håller av kvinnotyp, stora silikonbröst, stor läppar och som gärna är lite dirty utöver det det vanlig.. Så känner jag! det man inte får hemma får man nån annanstans. men ser inte på min tjej sämre eller nåt för det. hon är inte där jag är.. 

    Hur  resonerar ni av kunskap eller erfarenhet :) 

  • Svar på tråden Ni som är otrogna vilken typ av älskare väljer ni?
  • Anonym (Sen)

    Kk med kollega sedan 4år om inte mer 
    Gör det enbart när vi är på jobbrelaterat resor typ konferens el liknande.

    Har ingen kontakt vanliga vardag å helger 
    Vi vet vad vi gör när vi åker iväg 😄

    vi är strax över 4 och barn med respektive som vi är gifta med.

    Vi inledde detta på en resa som var i 4dagar, andra kvällen så bara hände de.
    vi självklart pratade om det å kom överens att kk skulle passa oss perfekt.
    Jobbar inte super tajt ihop med daglig kontakt och har inte drabbats vardagen

  • Anonym (Attraktion)

    Jag väljer den som jag tänder på, valet bygger alltså inte på strategi utan istället på känsla.

    Med andra ord, så kan min älskare eller den jag fantiserar om, både vara lik och olik min make.

    Då jag, kvinna 40+, främst tänder på långa, smala och vältränade snygga män 20?30 år, väljer jag följaktligen älskare från den kategorin. Även om de är yngre än min man så kan de delvis ha likheter med honom vad gäller det fysiska (lång, smal och vältränad) men vara olika (tex vad gäller personlighet).

    Till exempel slår jag nu mina lovar runt en vacker ung man på jobbet, en man som jag gärna skulle vilja lära känna närmare. Han är en sann fröjd för ögonen, lång och smal med raka höfter, med mycket fina drag: de vackraste blå ögon (som han ser på mig med intensiv blick!), lång och manlig näsa, känsliga läppar och en underbar och inkännande personlighet som jag känner fantastisk timing med, ja, är så sjukt attraherad av honom. Tyvärr är han stadgad, får se hur det hela faller ut, gäller att gå varligt fram. 

  • Anonym (Vinalkis)

    Jag är kvinna, min man är en tråkig konsult inom nånting tekniskt och går alltid i grå kostym och moderiktiga glasögon och använder uttryck som "prioritering", "nulägesanalys", "rådande kunskapsläge" osv så ni kan ju tänka er hur det blir i sängen! 
    In, ut, sprut, tack o slut. 

    Så när jag är otrogen brukar det vara med någon vinalkis som jag raggar upp utanför Systemet vid Norra bantorget eller sommartid i Rålis. 
    Sedan tar jag hem honom till vår vindsvåning i Gamla Stan, min man är inte hemma, han jobbar som vanligt. 
    Sedan får han duscha och raka sig i lugn och ro, han får rena kläder från min mans semestergarderob, sedan dricker vi vin och jag lyssnar på hans fyllehistorier. 
    Sedan har vi sex, han har ofta vinballe men kan hålla på desto längre. 
    Ja så ser det ut för mig. 

  • Anonym (Inte otrogen i egentlig mening)

    Har inte vänstrat själv, men jag har omedvetet vid tillfället deltagit i någons vänstrande. Det har hänt, vad jag vet 3ggr, där jag senare fått reda på att han inte är singel, blivit sur och lämnat.

    Min "typ" är/utger sig för att vara skild och sorgsen, 10+ år äldre än mig, snäll, försiktig och lugn. han är pappa, lite tafatt och inte nån som ligger/legat runt. Inte machomän/badboys/don juans. Det där lite dystra/försynta/vänliga hos män väcker något konstigt i mig. Jag har nog daddy issues :D

  • Anonym (Ouppskattad)

    Diskret, experimentell sexuellt och han hade drömt om mig i flera år.
    Ett riktigt fyrverkeri blev det och vi har utvecklat ett beroende av varandra. 

    Jag tänder på en man som tänder på mig och visar det, helt enkelt. Det behöver inte vara konstigare än så. I övrigt kan han vara precis lika knubbig, begynnande gråhårig och halv-dement av jobbstress som den jag har hemma, bara han uppskattar min kropp och anstränger sig lite mer i sängen.

  • Anonym (Molly)

    Jag är kvinna, 40+ med en jämnårig man. Hade aldrig tänkt att vara otrogen men det började en 30-årig kille på jobbet som var så otroligt snygg, vältränad, charmig och välutrustad. Han väckte något djuriskt i mig som inte gick att stoppa. Han har en husbil (plåtis) som han totalrenoverat själv så där hamnade jag med honom och vi hade helt makalös sex. Har helt annorlunda sex med honom än min man. Mycket mer djuriskt och jag är väldigt undergiven. Han dominerar mig och jag typ "dyrkar" honom. Det är sidor hos mig själv jag aldrig utforskat innan. Har en hel del analsex med honom som jag inte har med min man. 
    Jag är ute och springer 5-6 dagar/v men den senaste tiden har det blivit 2-3 och istället hamnat i hans husbil och haft "löppass" där istället. 
    Trodde nog att jag skulle känna mer skuldkänslor över min otrohet men det gör jag inte. 
    Vi får se hur länge detta fortsätter. Ingen av oss är intresserade av något förhållande med varandra mer än sex.

  • Anonym (Huldran)

    Jag har ingen favorittyp eftersom jag bara varit otrogen med en person. Det är faktiskt också så att sexet med min man var bättre än med honom, men det är så mycket mer.  

    Han begriper sig på mig och ger mig så mycket mer. Han åtrår mig på ett helt annat sätt och ger mig den bekräftelse jag saknat.

  • Anonym (gg)

    Jag har varit otrogen med en person, men vi hade aldrig penetrerande sex, eftersom affären pågick under arbetstid blev det lite svårt. Dessutom under väldigt kort tid.

    Skillnaden mellan honom och min dåvarande långa relation var att älskaren var en positiv och levnadsglad person, dessutom manlig och bra självkänsla. Mitt ex var deprimerad längre perioder och det hade väl pågått i tio år då av omhändertagande av honom och testande av olika mediciner som drog ner hans libido (inte hans fel, men heller inte mitt fel), jag stod helt enkelt inte ut längre och blev snabbt väldigt attraherad av han på jobbet. Det skedde direkt första gången vi träffades, såg något direkt i hans blick.

Svar på tråden Ni som är otrogna vilken typ av älskare väljer ni?