• Noslrac

    GISSA KÖN

    Hej! fritt fram att gissa kön på min lilla bebis i vecka 13+1. jag var av någon anledning väldigt säker på en pojk men enligt NUBteorin börjar jag nästan tro en flicka, så skulle vara spännande att se vad ni tror. Feel free att posta era egna ultraljudsbilder också!

  • Svar på tråden GISSA KÖN
  • Nomen123
    Symetrical skrev 2024-03-11 09:50:35 följande:
    Tyvärr döljer benet en del av nubben, men av vad jag kan se skulle jag säga pojke. Nubben ser ut att vara på uppgång 😉
    Varför tror du pojke? 🧸 Och vart exakt det man början på nubben? Jag vill gärna lära mig se det 💞
  • Symetrical
    Nomen123 skrev 2024-03-11 22:19:31 följande:
    Varför tror du pojke? 🧸 Och vart exakt det man början på nubben? Jag vill gärna lära mig se det 💞
    För att nubben har en vinkel uppåt från ryggraden (den är mellan de två gröna strecken) samt att urinblåsan är positionerad långt ner (röda ringen) 😊 Vilken vecka är bebis i på bilden?
  • Nomen123
    Symetrical skrev 2024-03-12 15:07:40 följande:
    För att nubben har en vinkel uppåt från ryggraden (den är mellan de två gröna strecken) samt att urinblåsan är positionerad långt ner (röda ringen) 😊 Vilken vecka är bebis i på bilden?
    Okej, förstår 🧸 vecka 13/14 var det 😊
  • Symetrical
    Nomen123 skrev 2024-03-12 20:19:54 följande:
    Okej, förstår 🧸 vecka 13/14 var det 😊
    Men hallå! Jag glömde ju bilden! 😂🙈
    Den kommer här!
  • Nomen123
    Symetrical skrev 2024-03-14 09:30:56 följande:
    Men hallå! Jag glömde ju bilden! 😂🙈
    Den kommer här!
    Haha jaaa de skulle va en bild med ja, jag tänkte ?hmm, undra vart hon ser dessa gröna och röda Streck? 💞😅

    spännande då och se vad det blir, ultraljud om 2 veckor igen ☺️
  • Anonym (NyfikenGul)

    Hej! 


    Syns nub här? Vecka 12+4 

    Så nyfiken! Tack på förhand! 

  • Sofiasdrömmar

    Eftersom det är så tidiga bilder som ni ger, är ungefär nubbarna i samma stadie! Den har inte hunnit resa sig... skallteorin ska man samtidigt kunna gå efter då pannbenet är plattare hos pojke och flickor rundare i formen! men skulle absolut göra försök att gissa! 6 barn själv. 3 pojkar och 3 flickor! 

  • Sofiasdrömmar
    Symetrical skrev 2024-03-11 09:50:35 följande:
    Tyvärr döljer benet en del av nubben, men av vad jag kan se skulle jag säga pojke. Nubben ser ut att vara på uppgång 😉
    Pojke skulle jag säga på grund av skallteorin och nubb osäker men jag får den till pojke, du berättar väl för oss sen ?  😀
Svar på tråden GISSA KÖN