Inlägg från: Anonym (Sexbomb) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sexbomb)

    Tantkritik av Fröken Snusk

    Anonym (Kärring mot strömmen) skrev 2023-03-12 17:00:27 följande:

    Tack och lov har jag inte barn som är gamla nog att lyssna på den där bimbon men jag skulle inte tillåta sån skit i mitt hem förrän de är i gymnasieålder ungefär. Jag tycker att det är lika viktigt att diskutera sådana här personer med sina barn som att diskutera porr och liknande saker.


    På en del ställen har hon två spelningar. En barntillåten, där barnen dyker upp i egna masker.

    Hon verkar härligt kåt och så är hon härligt kurvig Tungan ute
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (tom) skrev 2024-02-20 11:21:49 följande:
    Det är fortfarande bara en konstruktion av en producent som köper skräddarskrivna låtar och tid från en ung kvinnlig artist som framför dem. Att artisten använder mask är ett sedvanligt knep för att kunna var utbytbar vid kollisioner med andra åtaganden, sjukdom, graviditet eller ändrade villkorsanspråk. Jag jobbar själv i branschen så jag vet hur sånt här fungerar.
    Jag har sett många unga svenska kvinnor som sjunger. Kommer inte på nån annan som använder mask på det här sättet.
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (tom) skrev 2024-02-20 11:38:23 följande:
    Ghost är väl ett typiskt exempel, med Tobias Forge som hade ett antal musiker som kunde bytas ut vid behov eftersom de hade identiska masker. Det blev till och med en juridisk process kring detta.
    Anonym (tom) skrev 2024-02-20 11:39:42 följande:
    Daft Punk, Lordi, Deadmau5, m fl som uppträder med mask. 

    Är det svenska unga kvinnor?
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (tom) skrev 2024-02-20 11:48:39 följande:
    Är frågan relevant tycker du?

    Eller ser du på fullt allvar inte sambandet mellan mask och utbytbarhet? 
    Mycket relevant. Jag har sett oändligt många svenska poptjejer. Jag minns t ex när Carola, Lena och Pernilla dök upp. Sen kom Robyn. Var är deras masker?
  • Anonym (Sexbomb)
    Anonym (tom) skrev 2024-02-20 12:01:47 följande:
    Jag tror inte att du är införstådd med hur detta fungerar. Jag pratar om artister som är kontrakterade på konsultbasis för en produkt. Inte någon som själv har hand om sin egen karriär som Wahlgren.
    Sant. Jag ser bara att det är unga svenska poptjejer. Fröken Snusk är enda jag kommer på som bär mask.
  • Anonym (Sexbomb)
    Lönnsirap skrev 2024-02-20 12:02:16 följande:

    Som tant med tonåring tror jag att jag har "bättre koll" på tant snusk än mina barn. Inte för att jag förfasar mig, utan för att hon av oklar anledning får utrymme på familjeliv, där jag ju "hänger" ibland. 

    Blev faktiskt lite förvånad över att det inte var så dåligt som jag trott, när jag hörde låten i delfinal.

    Jag aktar mig för att lägga värderingar i sångtexter, för väldigt många låtar har dubbeltydiga budskap/texter om sex. Flickan i Havanna erbjuder knappast blommor till förbipasserande och inte faan blir jag upprörd om barn sjunger på den. 


    Man får inte ha kul nu för tiden. Allt ska tas på för stort allvar. Som tur är så skiter Snuskfröken i det. Ungdomarna som lyssnar på henne också.
  • Anonym (Sexbomb)
    Lönnsirap skrev 2024-02-20 12:28:13 följande:
    Jag skulle snarare säga att allt, och då menar jag allt, kan diskuteras mer numera när alla enkelt kommer åt öppna forum och sociala medier.

    Min analys av henne är att hon just inte är så populär i mina barns kretsar och att det faktiskt är tämligen få som intresserar sig för att ha moralpanik över just henne. 

    Ganska få låtar, aldrig hört henne på radion och mest någon jag sett på familjelivs hemsida ger mig liksom inte vibbar av ungdom. Inser också att jag tydligen också freudianskt i förra inlägget faktiskt inte ens kallade henne fröken.
    Beror nog på var man bor. På landsorten och mindre städer verkar hon poppis. Lite som Meduza antar jag. Han retade också upp folk. Man fick väl inte ha kul då heller.
Svar på tråden Tantkritik av Fröken Snusk