Inlägg från: Maja2003 |Visa alla inlägg
  • Maja2003

    Absolut PINSAMMASTE ni gjort?

    Jag har gjort mycket pinsamt. x) Det som jag minns bäst var då jag gick i högstadiet, skulle stå på händer under gympan och glömmer totalt bort att jag inte gjort fast tröjan i byxorna. Hade heller ingen BH. Så SJUUUUKT pinsamt, blev en snackis i veckor efteråt på hela skolan.

    Bjud på er själva! Vad är det pinigaste ni gjort?

  • Svar på tråden Absolut PINSAMMASTE ni gjort?
  • Maja2003
    Anonym (S) skrev 2023-10-19 21:31:11 följande:

    Detta hände ca 8 år efter jag separerat med en kille och vi är kompisar nu. Han och jag pratade i telefonen. Han pausar samtalet pga annat samtal. Jag glömmer helt och hållet bort samtalet och tiden gick. Jag bestämmer mig för att ta ha det skönt med min satisfyer och går loss med den. Tillslut så hör jag att han ropar på mig i telefonen och jag får panik och då hör jag "vad gör du?" Jag tyckte det var så pinsamt att jag slängde på telefonen och pratade inte med han på flera veckor. 


    HAHAHAHA! XD Skrattar högt här. GUUUUD vad pinsamt! Jag hade fan dött
  • Maja2003
    Anonym (C) skrev 2023-10-21 18:40:19 följande:

    Har många pinsamma incidenter i bagaget. Fick mens i en killes knä när jag var 18, använt satisfyern i skogen vid ett tjärn i tron att jag var ensam, det var jag inte. Har 2 fruktansvärt pinsamma händelser då jag kissat på mig inför andra (det var 7 år melkan gångerna) , har halkat och dragit ner middasmaten på golvet när jag var bortbjuden. Ett axplock av allt.


    Vi vill naturligtvis höra detaljerade genomgångar av alla historier!
  • Maja2003
    Anonym (C) skrev 2023-10-21 19:59:19 följande:
    Har berättat tydligen för detaljerat tidigare om ett par av dem vilket ledde till att jag blev avstängd. Så är tyvärr försiktig. Någon speciell händelse du är mest nyfiken på?
    Kan man bli avstängd för att berätta pinsamma händelser? :-O Skicka PM till mig så kan du berätta där. Jag lovar att avslöja min allra pinsammaste historia i gengäld.
Svar på tråden Absolut PINSAMMASTE ni gjort?