• RafaelSanch

    Min flickvän bestämmer allt.

    Hej! Jag är just nu i ett förhållande på 6 år. Men jag vet inte hur jag ska göra.
    Problemet jg har är att min tjej måste verkligen bestämma allting till minsta lilla detalj.

    För det första får jag inte göra vad jag vill. Detta låter ganska uppenbart, såklart man inte kan göra vad man vill i ett förhållande. Problemet som är att jag verkligen inte för göra något jag vill. Jag måste få tjata för att få antingen köpa eller göra något. Tog mig 3 år att få ens börja spela någon sport för hon inte ville. Jag måste berätta ifall kg ska någonstans, vad jag köper och även hur mycket pengar jag har pp kontot. Hon bestämmer allting i mitt liv. 

    Innan vi träffades tränade jag en hel del och hängde mycket med vänne. 6 år senare har inga vänner kvar och har blivit lite väl stor för jag får inte träna. Hon klagar på min vikt konstant och snackar skit om den. 

    Jag älskar henne extremt mycket och vet ej om jag klarar av göra slut. Men jag vill inte leva i ett förhållande där jag blir styrd som en unge.

Svar på tråden Min flickvän bestämmer allt.