• Anonym (Kaffedraken)

    Har du legat med nån som var under 25 år?

    Var ni i samma ålder då, eller var du äldre? Var det bättre än med äldre som du varit med?

  • Svar på tråden Har du legat med nån som var under 25 år?
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (L) skrev 2024-03-31 12:06:58 följande:
    Nästan pedofilvarning på den.
    Det är det verkligen inte. Du får nog läsa på.
  • Anonym (martin)
    Anonym (L) skrev 2024-03-31 12:06:58 följande:
    Nästan pedofilvarning på den.
    Ganska ovanligt att man inte kommit in i puberteten när man är 17
  • Anonym (Mm)
    Anonym (L) skrev 2024-03-31 12:06:58 följande:
    Nästan pedofilvarning på den.
    Jag hade ingen aning om hans ålder förrän efteråt eftersom han ljög om den. Trodde att han var 20. (Han är lite semikändis idag btw) 
  • Anonym (K)
    Anonym (A) skrev 2024-03-31 12:14:21 följande:
    Det är det knappast
    Det är det verkligen. Många män får den anklagelsen när som 35 åringar legat med än 17-årig tjej. Ser inte varför det ska göra skillnad beroende på kön.
  • Anonym (K)
    Anonym (Mm) skrev 2024-03-31 13:32:20 följande:
    Jag hade ingen aning om hans ålder förrän efteråt eftersom han ljög om den. Trodde att han var 20. (Han är lite semikändis idag btw) 
    Att han är B-kändis idag, hur skulle det motivera att ligga med någon som kunde varit ditt barn?
  • Anonym (martin)
    Anonym (K) skrev 2024-03-31 14:47:43 följande:
    Det är det verkligen. Många män får den anklagelsen när som 35 åringar legat med än 17-årig tjej. Ser inte varför det ska göra skillnad beroende på kön.
    Det är lika dumt när folk säger samma sak och könen är omvända. Att ligga med någon som varit byxmyndig i flera år har verkligen ingenting med pedofili att göra.
  • Anonym (Mm)
    Anonym (K) skrev 2024-03-31 14:49:11 följande:
    Att han är B-kändis idag, hur skulle det motivera att ligga med någon som kunde varit ditt barn?

    Det var bara lite kuriosa. Jag var inte ens i närheten av att ha barn när jag var i den åldern. 

    Det var han som raggade upp mig och jag trodde verkligen på det han sa att han var 20 som sagt. Han hade en kompis med som var 20 så jag hade ingen anledning att ifrågasätta det eftersom det även såg ut att stämma. 

  • Anonym (Mattias)
    Anonym (K) skrev 2024-03-31 14:47:43 följande:
    Det är det verkligen. Många män får den anklagelsen när som 35 åringar legat med än 17-årig tjej. Ser inte varför det ska göra skillnad beroende på kön.
    Det blir ju inte korrekt bara för att båda kön anklagas. Gränsen för sex är 15 år. Så de allra flesta är tillräckligt utvecklade för sex då. Äldre tjejer var det bästa jag visste när jag var i övre tonåren och åtminstone fram till 25.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Suck) skrev 2024-03-29 13:48:27 följande:
    Du behöver tänka mycket mindre på det som varit och mer på det som kan bli. Försök vara lite mer realistisk och sätt upp mål och jobba mot dom.

     Att sitta och deppa över att du inte låg med någon då ger dig inget mer än att du bryter ner dig. Snart har du slösat bort nya år, agera istället och bryt de gamla möstrern.
    Konstigt att det är ok för andra att prata gamla minnen, dra upp sånt som hände för längesen, förhållanden och ligg de hade då. Inte i nutid alltså.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-31 16:33:39 följande:
    Konstigt att det är ok för andra att prata gamla minnen, dra upp sånt som hände för längesen, förhållanden och ligg de hade då. Inte i nutid alltså.

    Du ställer en fråga som folk svarar på, du efterlyste erfarenheter och fick det.


    Svaren är INTE ett upprepande eller ältande om hur de gjort fel eller fulla av bitterhet. Ser du inte själv skillnaden? Det är en grej att berätta ett minne/erfarenhet (som ts bett om), en annan att älta samma historia om och om igen inne i en massa relationstrådar utan att historien har något som helst med ts fråga att göra.

Svar på tråden Har du legat med nån som var under 25 år?