• Buster88

    Tjejer som stirrar på än.

    visste inte i vilken kategori jag skulle lägga det i

    har vart med om flera gånger nu att tjejer verkligen stirrar på mig på gymmet. ofta yngre tjejer mellan 20-25. dom ser väldigt bra ut och jag blir också intresserad av att lära känna dom så brukar söka kontakt med dom. jag är runt 35 år och ser bra ut. men när jag sökt kontakt med dom och pratat med dom och det har känts att samtalet gick väldigt bra. och jag fått mer signaler på intresse. nervositet, leenden att dom försökt imponera på mig. skrattat åt dåliga skämt.

    Men sen nästa gång vi ses på gymmet så är det som dom inte vågar kolla på mig riktigt och knappt att dom säger hej. ibland håller dom sig mest på avstånd och man kan få någon blick snabbt av dom. eller så är dom i närheten men står med ryggen i mot mig och gör allt för att undvika att kolla på mig. det här gör mig väldigt frustrerad efter som jag vill hitta kärleken men blir så osäker på mig själv när tjejerna växlar så mycket i beteende. från att verka vara kära i mig till att ignorera mig.  jag vill inte vara för på heller men har börjat fundera på om det är det dom vill att jag ska vara. att jag ska ta för mig efter som jag är äldre och är attraktiv.

    är det för dom är osäkra på vad jag tyckte om dom och att dom väntar på att jag ska ge tecken på att jag trivdes med samtalet. eller är de för dom också gillade samtalet och mig så dom blir jätte nervösa nästa gång vi ses?

    varför håller tjejer på så här ? 

  • Svar på tråden Tjejer som stirrar på än.
  • Anonym (Min teori)
    Buster88 skrev 2024-04-06 17:23:47 följande:
    subtila signaler som långvarig och intensiv ögonkontakt, många blickar, fixar till håret. kommer på mina tider och dagar till gymmet. stirrar och ler.
    Anonym (Min teori) skrev 2024-04-06 17:05:50 följande:
    Lustiga är ju att det skiljer lika mycket i ålder på dig och Agda 50 som det gör på dig och tjejerna....
    ja och ändå sitter dom och rå stirrar på mig vilket jag inte gör mot Agda. jag bryr mig bara inte om Agda hon får kolla hur mycket hon vill men tänker inte kolla tillbaka så hon förstår att jag inte är intresserad. förstår du skillnaden ?

    Subtila signaler betyder svaga signaler.

    Att de tränar samma tider som dig... nej nu tror jag minsann att du skojar. Det är inte en signal.

    Va bra, då borde du också förstå att tjejerna inte är intresserade när de ignorerar dig efter att du kommit fram.
  • Anonym (Min teori)

    Och det jag menar är att de förmodligen är precis lika intresserad av dig, som du är av Agda.

  • Buster88
    Anonym (Min teori) skrev 2024-04-06 17:27:12 följande:
    Subtila signaler betyder svaga signaler.

    Att de tränar samma tider som dig... nej nu tror jag minsann att du skojar. Det är inte en signal.

    Va bra, då borde du också förstå att tjejerna inte är intresserade när de ignorerar dig efter att du kommit fram.
    ja och är såna tjejer brukar skicka ut till killar så dom förstår att tjejen är intresserad och att killen ska gå fram till henne.

    varför har du taggarna utåt så mycket, nått du inte gillar med det här ämnet ? 

    ja det jag också tycker är konstigt för nått pass efter dom ignorerat mig så sitter dom och smygkollar på mig och ger mig blickar igen. så därför jag tror de kan vara lite så som en annan skrev här i tråden att dom vill att jag ska ta kommandot för dom själva inte vågar och att dom är osäkra. jag själv är rätt så självsäker så misstänker att dom tänker gillar han mig så går han väl bara fram till mig.
  • Anonym (Stirrande tjejer=röd flagg)

    Tjejer som beter sig som ohyfsat stirrande gubbsjukegubbar är en massiv röd flagg. (I mitt tycke). Det är inte ett normalt kvinnligt beteende att inspireras av och härma slemmigt gubb-beteende. Jag föreslår att du flyr oavsett hur ung och snygg hon än är.

     

  • Buster88
    Anonym (Min teori) skrev 2024-04-06 17:27:53 följande:

    Och det jag menar är att de förmodligen är precis lika intresserad av dig, som du är av Agda.


    så varför bland annat stirrar dom på mig menar du? jag stirrar inte på Agda
  • Buster88
    Anonym (Stirrande tjejer=röd flagg) skrev 2024-04-06 17:36:41 följande:

    Tjejer som beter sig som ohyfsat stirrande gubbsjukegubbar är en massiv röd flagg. (I mitt tycke). Det är inte ett normalt kvinnligt beteende att inspireras av och härma slemmigt gubb-beteende. Jag föreslår att du flyr oavsett hur ung och snygg hon än är.

     


    hahaha är lite så det funkar i början. man kollar på någon man tycker är intressant och hoppas den andra tittar tillbaka. tittar den tillbaka så brukar det betyda jackpott
  • Anonym (Min teori)
    Buster88 skrev 2024-04-06 17:35:42 följande:
    ja och är såna tjejer brukar skicka ut till killar så dom förstår att tjejen är intresserad och att killen ska gå fram till henne.

    varför har du taggarna utåt så mycket, nått du inte gillar med det här ämnet ? 

    ja det jag också tycker är konstigt för nått pass efter dom ignorerat mig så sitter dom och smygkollar på mig och ger mig blickar igen. så därför jag tror de kan vara lite så som en annan skrev här i tråden att dom vill att jag ska ta kommandot för dom själva inte vågar och att dom är osäkra. jag själv är rätt så självsäker så misstänker att dom tänker gillar han mig så går han väl bara fram till mig.
    Har inte taggarna ute. Däremot tror jag att du driver, för en del saker du säger kan jag bara inte ta seriöst. Har inget emot ämnet. Däremot är jag trött på män som kommer fram på gymmet när man tränar för att de fått för sig något. Särskilt de som är så pass mycket äldre. Det är inte så kul.
  • Anonym (Min teori)
    Buster88 skrev 2024-04-06 17:36:51 följande:
    så varför bland annat stirrar dom på mig menar du? jag stirrar inte på Agda
    Min gissningar är att de har en annan uppfattning av "stirrandet". Om man själv känner att någon tittar, så kommer man ju att titta tillbaka. Det betyder inte att det är jackpott, som du kallar det. Men som sagt, har svårt att ta dig seriöst. Så här naiva är ens gymsnubbar.
  • Buster88
    Anonym (Min teori) skrev 2024-04-06 17:41:44 följande:
    Har inte taggarna ute. Däremot tror jag att du driver, för en del saker du säger kan jag bara inte ta seriöst. Har inget emot ämnet. Däremot är jag trött på män som kommer fram på gymmet när man tränar för att de fått för sig något. Särskilt de som är så pass mycket äldre. Det är inte så kul.
    det förstår jag. så länge du inte stirrar på han och ge han blickar stup i kvarten så ska du klara dig. jag går inte fram till någon som inte gett mig tecken. och vill hon inte prata med mig så pratar jag inte med henne. är där för att träna men är en söt snäll tjej där som vill prata med mig så varför ska jag inte göra det ?
  • Anonym (Min teori)
    Buster88 skrev 2024-04-06 17:46:46 följande:
    det förstår jag. så länge du inte stirrar på han och ge han blickar stup i kvarten så ska du klara dig. jag går inte fram till någon som inte gett mig tecken. och vill hon inte prata med mig så pratar jag inte med henne. är där för att träna men är en söt snäll tjej där som vill prata med mig så varför ska jag inte göra det ?
    Fast de vill ju inte prata med dig. Det är ju därför du skriver inlägget. Du blir frustrerad, skriver du.
Svar på tråden Tjejer som stirrar på än.