Inlägg från: Anonym (T) |Visa alla inlägg
  • Anonym (T)

    Sambon vill veta om hon är slapp

    Anonym (Undrande) skrev 2024-04-16 07:57:37 följande:

    Kan man säga om hon frågar att hon är normal? Eller hur hade ni sagt det?


    Det finns bara ett svar när de ställer dessa frågor.. "nej baby, du är den skönaste jag vet." 

    Är hon slapp så kommer hon att fixa det på egen hand. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Undrande) skrev 2024-04-16 07:57:37 följande:

    Kan man säga om hon frågar att hon är normal? Eller hur hade ni sagt det?


    Säger du att hon är slapp eller "normal" så kommer ni aldrig och ha sex mer för att hon "litar inte på sig själv"
  • Anonym (T)
    Anonym (Undrande) skrev 2024-04-16 09:30:25 följande:

    Hon har fött barn men gör sina knipövningar ? de va tight innan förlossningen. det va dessutom många år sen hon födde barn och hon rider flera dagar i veckan då hon har en egen häst. Har förlikat mig med att hon blivit större, men det är hon som frågar mig. Jag svarar att hon är bra som hon är. Hon vill veta då om hon är slapp och jag svarar att hon inte är det, att hon är normal och helt perfekt. Varför skulle normal vara fel? För tight kan ju göra ont? 


    Hallåååååå.. Sluta tänk.. 


    Jag har redan gett dig rätt svar här i tråden... Det är inget problem du skall lösa det här, du skall säga att du diggar henne...

  • Anonym (T)
    Anonym (Undrande) skrev 2024-04-16 09:32:25 följande:

    För mig är det inte hela världen och Värdesätter annat i livet. Jag vill inte att hon ska må dåligt eller tvivla. Men är det okej att säga att sin tjej är normal där nere, eller vill alla tjejer höra att dom är supertighta där nere? nromal eller lagom är väl bra att säga? Förstår inte varför man skulle bli sur över att höra det, förklara gärna 


    Det finns inga magiska ord du kan säga för att hon ska bli trängre.. Hon vill bara höra att du väljer henne. 
  • Anonym (T)

    Kan likna det vid att du har en flickvän som frågar om sin bästa vän.....
    "tycker du Lisa är fin?" 

    Och du svarar..
    "Ja, Lisa hon är skitsexig, hade lätt knullat henne om du inte var min partner." 

    Du kommer aldrig få ha sex igen.. 

    Däremot finns det tre små ord du alltid ska använda dig när det kommer till sånt där.. 

    "nej, jag gillar dig."

  • Anonym (T)
    Theaass99 skrev 2024-04-16 10:54:28 följande:

    Fick höra av sambon att jag är normal och precis lagom? då vet jag att det är ett snällare ord för slapp då.


    "And this is why" man ljuger. 
  • Anonym (T)
    Theaass99 skrev 2024-04-16 11:28:51 följande:
    Min man är skum. Han sa att från en skala 1 till 10 i trånghet. Så är jag 5. alltså mitt emellan?. varken trång eller slapp. Men sen säger han i samma veva att jag är en av dom tjejerna som varit trängst i underlivet. Då undrar jag, ljuger han? Eller märkte han att jag blev ledsen? Eller så har han bara varit med slappare tjejer?.?
    Gör knipövningar om du tror att du är slapp då? och sluta fiska komplimanger? 
  • Anonym (T)
    Theaass99 skrev 2024-04-16 11:35:11 följande:
    Gör det men har en förlossningsskada 
    Suck på en fyra åring...
  • Anonym (T)
    Theaass99 skrev 2024-04-16 11:43:24 följande:

    Allt gjorde värre när han sa att han varit med om tjejer som är mycket större och slappare än mig? hade jag varit trång hade han säkert sagt det?. Normal är nog ett snällare ord för slapp känns de som nu efter allt och säkert ljög han om att jag varit trängst. Förstår inte varför han ska ljuga. Jag har en förlossningsskada och behöver veta sanningen för att kunna få rätt hjälp 


    Det är samma sak som när kvinnor säger att det inte är någon fara när en man har för liten kuk.. För dom vill inte vara taskig mot han...

    Det tar på eran självkänsla. 
  • Anonym (T)
    Anonym (Millar) skrev 2024-04-16 11:47:07 följande:
    Klart hon fattar att du inte talar sanning, då borde du kunnat sagt det direkt. 
    Screwed if you do, screwed if you dont...

    Det är därför man lär sig att ljuga för alla brudarna på 3 röda. 

    "Grrrrrr, har aldrig varit med om en så god och härlig smula så som du har.. "
  • Anonym (T)
    Theaass99 skrev 2024-04-16 12:44:00 följande:

    Herregud nu säger han att jag var normal tight som alla andra han legat med?. 


    Varför frågar du när du inte vill ha svar?
  • Anonym (T)
    Theaass99 skrev 2024-04-16 12:56:25 följande:
    Han som sa så? jag frågade bara om jag va tight eller inte.. då jag fött barn. 
    Vaddå är TS din karl? 
  • Anonym (T)
    Theaass99 skrev 2024-04-16 13:07:37 följande:
    Omg nej 
    Nehe okej,

    "Han som sa så..."

    DU Frågade..
Svar på tråden Sambon vill veta om hon är slapp