Inlägg från: Anonym (Tx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tx)

    Min tråd togs bort

    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 10:12:51 följande:

    Jag o min man började med analsex för ca 20 pr sedan. Jag upplevde det väldigt skönt men fick en skamkänsla efteråt. Inget jag pratar öppet att jag njuter av det. 


    Nej, det får du berätta i ett stängt rum ;) 
  • Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 10:31:26 följande:

     


    Ger ni varandra boost i vardagen? 


    Nej, bara under sex som hon får höra det ;)
  • Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 10:52:56 följande:

    Intressant ändå, får du boost i vardagen av henne? 


    Pröva och dejta tjejer ett tag så inser du snabbt att det inte är bra att blåsa för mycket luft i de. Då tror hon efter en stund att hon råkar vara "all that", och sen så är hon alltid otrogen. 

    Jag gillade att blåsa upp hennes ego jämnt i början, när jag var yngre. Men sen insåg man ganska snabbt att detta funkar faktiskt inte.

    De flesta kvinnor väljer precis som du gjort, killar sen som inte är så bra på att visa henne sina känslor. 

    Men under sex vill man att alla spärrarna ska falla bort och tillåta henne vara den lilla h*ra som hon alltid är ;) 
  • Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 11:21:45 följande:

    Ja den lärdomen kanske jag ska ta efter.
    Jag boostar han hela tiden o under sex så är den kuken så fantastisk. Han har genom åren typ skämts för sin kuk o trodde att den var liten.. 
    Jag bara du har en stridskuk och hans storlek är inte liten (18cm) 


    Jag kan ibland tänka så om mig att jag inte ör så fin så jag förstår att jag är finare än vad jag tror. 


     


    Tror inte du ska ta efter dig av några grabb taktiker. Då män och kvinnor fungerar olika. Hade du gjort sådär mot mig, så hade jag velat mata dig med kuken hela tiden ;) 
  • Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 11:46:02 följande:

    Det är ju min personlighet att vara som jag är, men vill hoppas att han är mig trogen så jag kan njuta m han under våra år. 


    Det låter härligt, det är bara låta din personlighet få va fri ;) 
  • Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 12:10:55 följande:

    Jag känner visst ett behov av att skriva här- blir en bearbetning 


    av mina fantasier och sexuella beho. Vågar dock inte skriva allt som jag vill pga att allt jag skriver tas bort.


    Du kan få skriva privat så det ej tas bort sen, så du har någon att prata av dig till. 
  • Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 16:06:08 följande:

    Jo tack dem har hört av sig och tycker det jag skriver nu är riktigt bra 👏👏

    Sorry byt tråd här kommer d skrivas om kvinnliga orgasmer 👌


    Kör i vind! Hoppa upp med smulan på ens knä och ge dig själv orgasmer du! ;) 
Svar på tråden Min tråd togs bort