Inlägg från: Anonym (Seriöst nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Seriöst nyfiken)

    Kvinna: hur vill du bli tagen på?

    Hur föredrar du att bli tagen på? Fokus på klittan, ett eller flera fingrar i fittan? G-punktsmassage? Ingenting? Vad är bäst för dig?

    Min flickvän kommer enbart av egen maskin. Dock kan jag boosta hennes orgasmer genom att pulla henne samtidigt, gärna med hårt tryck mot g-zonen. Glömt hur det är att få en kvinna att komma bara med fingrarna.

  • Svar på tråden Kvinna: hur vill du bli tagen på?
  • Anonym (Seriöst nyfiken)
    Anonym (Tramstråd suck..) skrev 2024-05-01 01:23:36 följande:

    Det är något mellan mig och en partner och verkligen inget som angår en anonym främling på ett anonymt diskussionsforum som jag aldrig kommer att träffa.


    Okej, då antecknar jag det i min lilla bok.

    Allvarligt, på ett anonymt forum på temat sex och samlevnad diskuteras en hel del som inte ?angår? någon annan.

  • Anonym (Seriöst nyfiken)
    Anonym (Tramstråd suck..) skrev 2024-05-02 22:56:18 följande:
    Det är dock skillnad på neutrala diskussioner och rena runktrådar med irrelevanta obscena sexnoveller som inte har på ett familjeforum att göra. Gissa vilken kategori denna tråd hamnar i.
    Vilken novell? Tror du blandar ihop denna tråd med någon annan.
  • Anonym (Seriöst nyfiken)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-05-01 01:58:00 följande:
    Jag sköter min orgasm och mannen sköter sin..Gillar INTE att karlar ska hålla på och "pilla" om dom inte VET vad dom gör..VET dom vad som gör samtidigt som dom tar mig bakifrån..så är det underbart...
    Anonym (Sic) skrev 2024-05-01 07:50:49 följande:

    Tagen på? För mig är det helst inte. Män verkar tro att det är som en byggarbetsplats.


    Anonym (Hh) skrev 2024-05-02 06:59:03 följande:

    Upplever att när jag säger till att det är för hårt ("det är för intensivt ") svarar många att det ska vara intensivt. Nej, det kommer inte funka. Mjukt vill jag ha det! 



    Min erfarenhet är att kvinnor är ganska olika när det gäller hur de vill ha det. Men av de kanske fyra-fem längre relationer jag haft så har jag nog aldrig lyckats få någon komma av bara mina fingrar. Det har alltid varit i samband med att jag slickat eller som min nuvarande att hon tar på sig själv samtidigt.
  • Anonym (Seriöst nyfiken)
    Anonym (Dettavetjagsson) skrev 2024-05-06 03:58:35 följande:

    Hej jag är väldigt djup jämnfört med dom flesta kvinnor
    och ,som jag fungerar så om jag ligger med en man som inte 
    vet reglerna för intim samvaro ,dom är lätta 
    efter samlag ska båda vara nöjda och båda fått orgasm 
    den man som ger sin kvinna det får ligga var natt om han vill och orkar
    låter lätt men oj oj oj mannen måste i princip vara inovatör och ett 
    självförtroende som zlatan . Varför jo för att ingen av er vet hur man gör 
    och det är nu du känner jantelagen växa till orkan styrka ,och snabbt
    idiot förklara mig ! 
    Bägge ska få orgasm enligt reglerna ok enda chansen för kvinnan 
    att få det antal orgasmer som hon är nöjd med är att se akten som ett 
    maraton i lungn men exakt rätt takt ,glöm turbo jag vet att det känns bra 
    men hon ska ha 20 st helst klit+vaginal samtidigt ett par ggr ok
    så ingen piercing ,piskor ,sadist, och anal mer det är som cigaretter 
    dvs coolhet på burk eller drog som inte fungerar ok?
    långt förspel kan börja på efter middagen med prat om er fantasi för bra att ha samma i säng för du ska ha sex i kanske 1,5 - 2 timmar då får du en orgasm
    så stark att det gör ont och hon har väldigt orättvist fått sina 20+ orgasmer
    samlaget börjar när du målat en väldigt trovärdig bild av eran fantasi som får henne
    att bli helt sjö blöt och INGEN SLICKA TILL ORGASM INNAN PENETRERING !!!!!!!
    börja med att trycka in din kuk i botten älska långa drag i en takt som ett ånglok
    ungefär byt inte ställning och tänk på att vägen fram till klimax är inte så dum 
    ja schustera efler tycke ovh smak lycka till 


    Gillade särskilt liknelsen med cigaretterna (?coolhet på burk?). Var det du som menade att du behövde bli penetrerad av en jättelång kuk för att kunna njuta?
  • Anonym (Seriöst nyfiken)
    Anonym (Stormvind) skrev 2024-05-11 07:24:24 följande:

    Jag är man men tror att kvinnor vill bli tagna

    1. på allvar
    2. hårt
    3. med storm


    Förvisso men här handlade det snarare om hur kvinnor vill bli fingrade.
  • Anonym (Seriöst nyfiken)
    Anonym (Tramstråd suck..) skrev 2024-05-12 02:56:58 följande:
    Ja, men det finns källartyper som skapar såna här trådar med sexfrågor för att de vill sitta och runka till kvinnornas svar, inte för att de på riktigt behöver veta hur kvinnor vill bli berörda. 

    Varför ens ställa en sån fråga om man ändå inte ska träffa någon av de anonyma kvinnor som svarar härinne? Det handlar bara om runkmaterial som jag ser det.
    Jag kan besvara denna fråga så kanske du kan släppa detta sen.

    Jag har alltid tyckt att det är svårt att tillfredsställa kvinnor med fingrarna, åtminstone så att de når orgasm. Det har nog alltid varit i kombination med oralsex, eller att hon har ?hjälpt till?. Detta har periodvis gett mig lite dåligt självförtroende. Undrar därför hur kvinnor tycker om att bli tagna på, inte konstigare än så.
Svar på tråden Kvinna: hur vill du bli tagen på?