• Anonym (Kaffedraken)

    Har du legat med nån som var under 25 år?

    Var ni i samma ålder då, eller var du äldre? Var det bättre än med äldre som du varit med?

  • Svar på tråden Har du legat med nån som var under 25 år?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Suck) skrev 2024-03-31 20:36:47 följande:

    Du ställer en fråga som folk svarar på, du efterlyste erfarenheter och fick det.


    Svaren är INTE ett upprepande eller ältande om hur de gjort fel eller fulla av bitterhet. Ser du inte själv skillnaden? Det är en grej att berätta ett minne/erfarenhet (som ts bett om), en annan att älta samma historia om och om igen inne i en massa relationstrådar utan att historien har något som helst med ts fråga att göra.


    Jag menar inte bara svaren här, jag ser i andra trådar att andra kan älta gammalt, berätta om hur lätt de fick ligg osv. Det var ju då. Varför prata om sånt som inte är nu?
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Ung) skrev 2024-04-01 20:25:31 följande:

    Självklart för jag är bara 25 år 


    Tjej eller kille? :)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Rune)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-03-29 12:29:38 följande:
    Har du legat med nån som var under 25 år?

    Var ni i samma ålder då, eller var du äldre? Var det bättre än med äldre som du varit med?


    Ja, tre stycken. Och vi var båda i samma ålder. Det var i bästa fall utforskande, i sämsta fall fumligt.

    Nu är jag över 60 och frågan är om jag inte har bättre sex än någonsin tidigare i livet. 
  • Anonym (Ung)
    Anonym (Mattias) skrev 2024-04-01 20:32:30 följande:
    Tjej eller kille? :)
    Tjej
  • Anonym (skillnad)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-01 16:07:25 följande:
    Jag menar inte bara svaren här, jag ser i andra trådar att andra kan älta gammalt, berätta om hur lätt de fick ligg osv. Det var ju då. Varför prata om sånt som inte är nu?
    Alla andra berättat väl en gång? dvs Karin berättar sin historia, Palle sin historia, kreti och pleti sin historia. Sen har vi dig, som upprepar dig om och om och om igen, när ska du se skillnaden? Och när ska du sluta tänka bakåt och börja blicka framåt? Vill du fortsätta vara miserabel eller vill du bli lycklig? Tror du lyckliga människor ältar så mycket som du gör?
  • Jossu

    Unga killar passar mig betydligt bättre då dom generellt återhämtar sig fortare. Vill jag ha en ny omgång efter 2 minuter så får jag det oftast med en ung kille, medan en i min ålder inte är redo.
    Och så tänder jag betydligt mer på yngre killar. 

  • Anonym (Harriet)
    Jossu skrev 2024-04-07 19:37:01 följande:

    Unga killar passar mig betydligt bättre då dom generellt återhämtar sig fortare. Vill jag ha en ny omgång efter 2 minuter så får jag det oftast med en ung kille, medan en i min ålder inte är redo.
    Och så tänder jag betydligt mer på yngre killar. 


    Instämmer 100%
  • Jossu
    Anonym (Harriet) skrev 2024-04-07 19:57:08 följande:
    Instämmer 100%
    Mina minnen av 30+ är antingen att dom med skämtsam ton sagt att dom inte är 20 längre när jag velat ha sex igen och igen. Eller så har dom suttit och febrilt försökt runka upp sin slappa kuk efter att jag gett upp jobbet. Sedan kom dom med den och sa att dom tror att den är redo. Jag tittade på den och tänkte "lycka till" och mycket riktigt gick den inte in.

    Sådana problem får jag bara med unga killar om dom är porrskadade.
  • Anonym (Ja, tantsnusk)

    Ja det har jag gjort och det känns lite tantsnusk.

    Men killen är så himla gullig och snäll, hjälpsam, artig, generös, underbar han var kär i mig och hade han vart passande i ålder så är jag 100% säker på att jag hade velat att det blev seriöst även från min sida.

  • Anonym (Rune)
    Anonym (Ja, tantsnusk) skrev 2024-04-07 20:28:20 följande:

    Ja det har jag gjort och det känns lite tantsnusk.

    Men killen är så himla gullig och snäll, hjälpsam, artig, generös, underbar han var kär i mig och hade han vart passande i ålder så är jag 100% säker på att jag hade velat att det blev seriöst även från min sida.


    Och hur gammal är tant?
  • Anonym (Ja, tantsnusk)
    Anonym (Rune) skrev 2024-04-08 16:18:54 följande:
    Och hur gammal är tant?
    Nu? 29. Då 28. Han 19 nu 20.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Ja, tantsnusk) skrev 2024-04-09 10:49:43 följande:
    Nu? 29. Då 28. Han 19 nu 20.
    29 och tantsnusk? Jag är 52 och skulle vilja ligga med nån under 25. Vad kallar man det? Fossilsnusk?
  • Anonym (M)

    Nej jag har aldrig legat med någon under 25.

  • Anonym (Snickarn)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-04-09 11:02:05 följande:
    29 och tantsnusk? Jag är 52 och skulle vilja ligga med nån under 25. Vad kallar man det? Fossilsnusk?
    Man kan väl kalla det för samma som om en man i din/vår ålder skulle ligga med någon under 25. Inte min grej men så länge båda samtycker är det väl okej 
Svar på tråden Har du legat med nån som var under 25 år?