• Anonym (Karin)

    Min tråd togs bort

    Hela min tråd togs bort 
    pga moderator. Jag sökte inte efter sex det fanns inga länkar med men tydligen så får inte kvinnor skriva om sin lust och dess tankar

  • Svar på tråden Min tråd togs bort
  • Anonym (K)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 15:57:59 följande:

    Men om det är så frusterande för dig, varför ens gå in o läsa o slänga din tid på min kåthet?? 


    Mina funderingar är många, men vill tro att du inte klarar att tolka dem för du är så negativ av dig. Ryck upp dig o scrolla förbi denna tråd o skriv ngt som du tycker är av läsvärde istället. 


    Fast nu är det så att moderatorerna verkar hålla med om att din kåthet eller vad det stod om faktiskt inte hörde hemma i forumet. Starta en vettig tråd så kanske den är kvar. Ett under att denna inte tagits bort förresten!
  • Anonym (Karin)

    Jo tack dem har hört av sig och tycker det jag skriver nu är riktigt bra 👏👏

    Sorry byt tråd här kommer d skrivas om kvinnliga orgasmer 👌

  • Anonym (K)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 16:06:08 följande:

    Jo tack dem har hört av sig och tycker det jag skriver nu är riktigt bra 👏👏

    Sorry byt tråd här kommer d skrivas om kvinnliga orgasmer 👌


    Hahaha vilket jävla skitsnack :D
  • Anonym (Tx)
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 16:06:08 följande:

    Jo tack dem har hört av sig och tycker det jag skriver nu är riktigt bra 👏👏

    Sorry byt tråd här kommer d skrivas om kvinnliga orgasmer 👌


    Kör i vind! Hoppa upp med smulan på ens knä och ge dig själv orgasmer du! ;) 
  • Anonym (Karin)

    Du behöver inte tro ngt jag skriver, men ju mer negativ du ör ju mer sextrådar kommer.. 😈

  • Anonym (Land)

    Nu är det ju så här att det här forumet är uselt modererat. Så det är något du får acceptera om du vill starta trådar här. Trådar raderas godtyckligt och du får aldrig någon vettig förklaring. Någon skrev här att du säkert skrev en novell och det är inte tillåtet. Men titta i andra undergrupper så ser du hur många svävar ut i väldigt detaljerade beskrivningar om än det ena och än det andra. Det händer även här i sexforumet. Men så helt plötsligt så passar det inte. 

    Jag kan tycka att dom borde ta bort hela sexforumet. När man ändå inte klarar av att moderera det på ett vettigt sätt så skall man inte ha ett sådant underforum.

    För oss som gärna ändå vill debatera sexfrågor i skydd av anonymiteten får helt enkelt leta oss någon annanstans

  • Anonym (f)

    Tja med tanke på dina svar och trådar är kvinna inte en chans...

  • Anonym (Karin)
    Anonym (f) skrev 2024-04-25 16:40:28 följande:

    Tja med tanke på dina svar och trådar är kvinna inte en chans...


    Jag är sexuell av mig och får lära mig o skriva lite mer informativt o inte enbart om mina upplevelser som kvinna. 


    Mina trådar kommer vara mkt om och för kvinnor om dess lust. 


    Jag är en kvinna som är lyckligt lottad att jag lärt mig att ta för mig sexuellt och ta ansvar över min njutning. 


    Har haft lång väg som har varit krokig och många stopp pga mitt bagage. Nu känner jag mig stark och vill gärna skriva och alla kan inte gilla allt jag skriver men man kan ju låta bli o vara tråkig när kvinnlig power syns 😘

  • Lazzi
    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 16:52:42 följande:

    Jag är sexuell av mig och får lära mig o skriva lite mer informativt o inte enbart om mina upplevelser som kvinna. 


    Mina trådar kommer vara mkt om och för kvinnor om dess lust. 


    Jag är en kvinna som är lyckligt lottad att jag lärt mig att ta för mig sexuellt och ta ansvar över min njutning. 


    Har haft lång väg som har varit krokig och många stopp pga mitt bagage. Nu känner jag mig stark och vill gärna skriva och alla kan inte gilla allt jag skriver men man kan ju låta bli o vara tråkig när kvinnlig power syns 😘


    Härligt med kvinnlig power 
  • Husqvarna

    Hojta till i PM så kan vi diskutera där?


    Anonym (Karin) skrev 2024-04-25 09:15:23 följande:
    Min tråd togs bort

    Hela min tråd togs bort 
    pga moderator. Jag sökte inte efter sex det fanns inga länkar med men tydligen så får inte kvinnor skriva om sin lust och dess tankar


  • Moderator

    Hej

    Sexnoveller, kontakter och grovt sexuellt content modereras.
    Du har vad jag kan se kontakt med moderator i inboxen. Ställ gärna frågor där så får du ett snabbt svar med en förklaring
    Mvh
    Admin

Svar på tråden Min tråd togs bort