• Pior

    Fotbolls tråd!!

    Hej!

    Tänkte starta en tråd och höra om det finns några fotbollsintresserade här på FL som känner för att snacka lite fotboll!?

    Själv har jag två lag som jag brinner för och det är MFF och Leeds. Malmö ff har jag följt enda sedan barnsben eftersom jag är född och uppväxt i Malmö, bor nu mera 2 mil utanför Malmö i en liten "stad" som heter Svedala.

    Min kärlek till Leeds däremot har byggts på under dom senaste 2-3 åren och har nu varit över och sett dom på Elland Road (hemmaarenan) två gånger och det är en lika mäktig känsla varje gång!

    Vad har ni för favorit fotbollslag?

  • Svar på tråden Fotbolls tråd!!
  • hedde73

    papruk: Kan inte annat än hålla med om Zengin, finns få speöare som jag tycker så iolla o i allsvenskan, men jag har för mig att jag läste att han hade flyttat på sig nu?
    Själv så brinner hjärtat för Blåvitt och har så gjort i alla år sen barnsben, konstigt iofs då min pappa är inbiten öisare.......eller om man tänker efter så är det inte så konstigt trots allt. ;)

    Spelar också fifa09 så fort tillfälle ges på PS3.

  • paparauk

    Det jobbiga är att Barnens mamma har börjat träffa en Bajare. Jag hade hård AIK skola med grabben men det gick tyvärr ut över honom med kommentarer från Jason 4 år som säger " Dig tycker jag inte lyssna på för du är Bajare." Eller när han gjorde honom sur så skakade han på huvudet suckade och sa "tack och lov är jag gnagare." Kul kan tyckas men då fick man vara vuxen så numera så är det väääääldigt lite AIK för grabbens del. Mer att man får hejja på vad man vill... Det svider men jag vet att när han blir så pass gammal att han förstår full ut vad det innebär att hejja på ett lag och hur man behandlar andra människor så kommer han bli tok gnagare... Moauauahahahahaha :D

  • hedde73

    paparuk: Ja, men dom skall skolas in i tid, annars vet man ju inte vad för men det kan innebära i framtiden. :)

  • paparauk

    Hedde:Självklart skolas det in ... :) men det får inte gå till överdrift... Svårt när man är fanatisk själv iof.
    När han och jag spelar fifa så börjar han få tycke för West Ham. om han kommer in när jag spelar och jag kör med West Ham så ser han det direkt... Det känns bra.

  • hedde73

    paparauk: Nej, självklart skall det inte gå till överdrift, det finns allt för många dåliga exempel på det. Har själv tre tjejer o det är inte så lätt att intressera dom för fotboll, det är mest spännande när jag spelar fifa09, men det är nog mest för att det är tv-spel. :)

  • paparauk

    hedde: Jo det spelar ingen roll vad man spelar. Grabben började ju gilla GTA IV men då fick man spela snällt och bara åka runt i en bil. Man fick skippa skjutandet osv. :( Bättre å få spela själv...

  • hedde73

    Ja, GTA IV är helt klart barntillåtet när det gäller bilåkandet, till viss grad. ;) Kan förstå att du hoppade över skjutandet just då. :)

  • paparauk

    Vad har du för fler lag då håller på ?

  • hedde73

    Jag har varit så hårt engagerad i Blåvitt i så många år, så något speciellt lag utanför våra egna gränser har jag aldrig haft, mer sådär tråkigt att om det är någon svensk spelare som jag gillar som spelar i ett lag så lkan jag tycka att det är kul att hålla på dom just medans han är där, men inga direkt andra favoritlag har det blivit.

  • paparauk

    ok. Det e iof starkt. Visst West Ham är laget i England. Men iiiiiinget går upp emot intresset för AIK

Svar på tråden Fotbolls tråd!!