• Tant Groda

    Vänner i kristianstadområdet!

    Då vår förra tråd slutade att fungera så startar jag en ny tråd för oss som var med i den gamla tråden!

    Så välkomna gamla som nya kristianstadbor och andra som bor i närheten!

  • Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!
  • Solstrålen 82

    Nightwish gillar jag. Men annars hamnar jag ofta på pop och lite smöriga låtar :) Men kollar man i mobilen är det en enda mix av massa olika sorters musik :)

  • Solstrålen 82

    Samma här Edvina82. Men jag gillar bara utvalda låtar av dem, brukar bli så att jag väljer ut låtar jag gillar och sen lyssnar jag på dem och låter de andra vara.

    Välkommen tillbaka Mikah, hur var semestern?

  • Tant Groda

    mikah: du är inte ensam om att reta dej på det, men det är ju sånt som händer. Välkommen hem

    solstrålen82: ja jag har oxå några favortiter.

    usch vad jag är trött och det händer varken mycket här eller på facebook...och jag vill inte lägga mej än

  • Solstrålen 82

    Edvina, blir väl oftast så att man väljer ut favoriter. Därför är fördelen att man kan bränna ut en cd som man vill ha den. Brukar kopiera av låtar från skivor och sen gör jag en egen favoritskiva. Då får man precis de låtar man vill ha, tur den tekniken finns :) Sen är det bara att vrida upp volymen och njuta... Nä det händer inte mycket nu ikväll.

    Ska ni jobba i morgon allihopa?

  • sofflan82

    Rock am Ring är en superstor rockfestival i tysklad, ca 160 000 besökare.

    ACDC ska jag på i Stockholm nu i februari! Ska bli superroligt! Skulle vilja ha biljetter till Metallica i mars, men det var ju kört... Ska se Volbeat samma datum i Lund.

    Första gången jag såg Metallica (Roskilde 2003) tyckte jag att jag kunde många låtar, men ack så fel jag hade... Nu i somras kunde jag verkligen alla! Det var så bra! Musiken tog över kroppen totalt och man bara sjöng och hoppade i 2 timmar! Folk som inte tyckte Metallica var så bra innan hade ändrat sig efter konserten...{#lang_emotions_laughing}


    ¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Solstrålen 82

    Förresten, kom på en sak nu som slog mig innan när jag läste om att eventuellt träffas nån gång..
    Om ni tycker erotikparty är trevligt så ska jag ha ett den 28 mars här hemma och ni är alla väldigt välkomna! Säger till redan nu så man kan planera lite i tid :) Hade varit kul att ses allihopa och festa till det lite kanske (utan alkoholm för vissa...) :)

  • sofflan82

    Åhh, erotikparty! Det har jag aldrig varit på! Jag är på! (förhoppningsvis utan alkohol...)


    ¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
  • Solstrålen 82

    sofflan82 skrev 2009-02-01 21:52:15 följande:


    Åhh, erotikparty! Det har jag aldrig varit på! Jag är på! (förhoppningsvis utan alkohol...)
    Va kul! Ja har du aldrig varit på ett så måste du ju gå :)
    Boka in den 28 mars då!
  • sofflan82

    Har redan skrivit in i kalendern och meddelat sambon.. {#lang_emotions_wink}


    ¤♥¤Man måste tänka positivt!¤♥¤
Svar på tråden Vänner i kristianstadområdet!