• Pacgirl

    BIM - Lista September

    DÅ kÖr jag Åter igÅng en ny lista hoppas pÅ mÅna, massor av fina pluss denna mÅnad!!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-05 11:12
    hahah vad snyggt det kan bli när man skriver från mobilen...

    Men här är septemberlistan iallafall, jag hoppas många..massor av fina pluss denna månad..så vi får underbara maj barn!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-11 17:57
    trådens BF tråd :D
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61023162.html

  • Svar på tråden BIM - Lista September
  • veronica78
    Pacgirl skrev 2011-09-22 09:50:42 följande:
    Hörrni vi har bräckt statistiken :D med 0,8 % hihi
    Vi har jobbat på bra som fasiken denna månaden! =)
  • veronica78
    finskaflikkan skrev 2011-09-22 13:30:22 följande:

     


    behöver inte tveka längre iaf! Tjoho!!!
    Härligt!!!
  • Bettan02

    Åhh vad mycket plus det har blivit. September blev ju en kanonmånad!
    Grattis alla nya pluss!!

  • Emmanas

    Grattis Finskaflikkan till ditt plus super härligt!!!

    Bim+1 och ingen mens i sikte ännu..
     Frågade sambon igår om han tyckt jag var pmsig sista veckan, men det tyckte han inte och jag har inte känt mig så heller, och jag kan lova att det bor ett monster i mig vissa dagar!
     Jag tycker det liksom drar i ljumskarna oxå och den enda värk jag känner är typ lång ner mot bäcken botten... nån som känner igen sig??

    Jag tycker vi ska se till att spräcka statistiken så det skriker om det! 

  • kärleksmamman

    Hur går det för alla? Är själv på Bim -5 o känner i princip ingenting.. jag brukar alltid ha mensont i 1,5 vecka innan mens men inte den här gången... Hoppas symptomlös betyder gravid....

  • LovisaCÖG

    Nu är det la ca en vecka kvar till bim:) testade med grav test förra lördan men neg, då hade det gått drygt 4 veckor efter senaste bim upptäckte istället att jag hade äl:D å ska inte testa innan nästa helg:) känner mig ganska duktig som lyckas hålla mig borta från provandet:) å det bästa av allt det känns inte svårt att göra det:)

Svar på tråden BIM - Lista September