Inlägg från: Blingbling |Visa alla inlägg
  • Blingbling

    Någon som är tillsammans/gift med en med stor åldersskillnad?

    YummyMami skrev 2013-08-03 10:21:02 följande:
    Mina barns pappa är 25 år äldre än vad jag är, vi var ihop i 7-8 år  Min nuvarande är 10 år yngre, vi har varit ihop i 3 år ungefär nu Inga problem med ålder. Vad jag anser som ok ålderskillnad? Så länge ena är myndig och den andre inte är senil så är det ok. 
    Mitt liv Just nu.. dyslexiamaniac.blogspot.se ******************** År 46 fyrasex.blogspot.se

    Haha, vilken go kommentar om att det funkar om den ena är myndig och den andra inte är senil! Det är ju faktiskt så det är Har själv varit ihop med 13 år yngre och 25 år äldre män tidigare, min nuvarande kille sedan 5,5 år tillbaka är 7 år yngre - så åldern spelar ingen roll så länge man följer sitt hjärta och inte andras åsikter!
  • Blingbling
    Mandali skrev 2013-08-09 09:35:34 följande:
    I helgen ska han träffa mina föräldrar. Hoppas det funkar, inte orolig alls förutom med min pappa. Har förklarat att läget är som det är och att jag aldrig mått bättre. Man hoppas ju att det väger tyngre att hans dotter mår bra än att han ska haka upp sig på 20 års åldersskillnad. Tack för att denna gruppen finns!

    Håller tummarna för dig/er! Det kommer säkert att gå bra, men är din pappa ungefär lika gammal som din pojkvän eftersom du är lite orolig gällande din pappa?
  • Blingbling

    Åh så gott att höra Mandali! Det är ju personen och personligheten som är det viktiga och vad det står för siffror i passet är ju av mindre betydelse Sedan kanske det bara är kul för dina föräldrar att de är i nästan samma ålder som din pojkvän, är man nästan i samma ålder har man ju ofta en hel del samtalsämnen att prata om och ofta samma referenser till saker som hänt bakåt i tiden, vilket gör det lättare att samtala med någon. Hehe, känner igen kontrollbiten så väl...man vill kunna styra, planera och veta ALLT som kommer att hända och kan man inte det så funderar man ut olika situationer som KAN uppstå - så man är beredd på dessa också....eller hur? I vissa lägen sköter sig allt så väldigt bra på egen hand (som det nu gjorde för dig i helgen) och då blir man ju nästan både chockad, förvånad och väldigt glad samtidigt...att det fixade sig utan att man behövde blanda sig i så mycket

  • Blingbling
    Mandali skrev 2013-08-13 09:44:30 följande:
    Blingbling: JAA... Jag har väl ett antal olika scenarios i huvudet hela tiden på hur vår närmsta tid kommer se ut.. î? Superskönt att det gick så bra, och det är säkert som du säger att de har mer gemensamma ämnen att prata om!! Nu ska vi bara fixa ett jobb till honom i min stad så han kan flytta hit î?

    Kör hårt!
Svar på tråden Någon som är tillsammans/gift med en med stor åldersskillnad?