• Anonym (Waldemarr)

    Vilken ålder tänder du mest på?

    Jag har alltid haft en dragning till äldre kvinnor.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ålder tänder du mest på?
  • Anonym (Kaffedraken igen)

    Idag tänder jag mest på 14 år yngre. Det är 2 st jag spanat in.

  • Anonym (Ändras vartefter?)
    Anonym (Kaffedraken igen) skrev 2024-04-10 11:27:31 följande:

    Idag tänder jag mest på 14 år yngre. Det är 2 st jag spanat in.


    Byter du åsikt varje dag?
    Igår skrev du att du tänder mest på jämnårig, gärna 1 år äldre.
    Idag 2 st som är 14 år yngre, väldigt specifikt, är alltså bägge just 14 år yngre?
    Men i går tände du mer på jämnåriga?
    Du verkar väldigt velig, kanske inte hänger på just ålder utan mer på person.
    Kanske att man ibland inte ska hänga upp sig på ålder utan på personen man tänder på. 
    Vad ska du göra med dom två 14 år yngre kvinnorna? ska du ta kontakt?
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Man) skrev 2024-04-09 22:09:41 följande:

    Tänder mest på yngre kvinnor, men är tillsammans med en jämngammal. Attraktion är inte allt.


    Fast i en kärleksrelation borde attraktion vara av överordnad betydelse. 
  • Anonym (Kaffedraken igen)
    Anonym (Ändras vartefter?) skrev 2024-04-10 11:38:21 följande:
    Byter du åsikt varje dag?
    Igår skrev du att du tänder mest på jämnårig, gärna 1 år äldre.
    Idag 2 st som är 14 år yngre, väldigt specifikt, är alltså bägge just 14 år yngre?
    Men i går tände du mer på jämnåriga?
    Du verkar väldigt velig, kanske inte hänger på just ålder utan mer på person.
    Kanske att man ibland inte ska hänga upp sig på ålder utan på personen man tänder på. 
    Vad ska du göra med dom två 14 år yngre kvinnorna? ska du ta kontakt?
    Ja, det verkar så. Jag går nog mer efter person, hänger inte upp mig på ålder. Nej, skulle inte våga. Den ena var med på Tinder men vi matchade inte, så det är som det är. Och så tänker jag ibland på en yngre tjej jag träffade för några är sen, senaste jag var på dejt med. Hon är 25 år yngre Drömmer
  • Anonym (Lustigt)
    Anonym (Kaffedraken igen) skrev 2024-04-10 12:14:54 följande:
    Ja, det verkar så. Jag går nog mer efter person, hänger inte upp mig på ålder. Nej, skulle inte våga. Den ena var med på Tinder men vi matchade inte, så det är som det är. Och så tänker jag ibland på en yngre tjej jag träffade för några är sen, senaste jag var på dejt med. Hon är 25 år yngre Drömmer

    25år yngre!! Min pappa är 24 år äldre än mig, och jag hade aldrig kunnat tänka mig en gubbe i hans ålder. Alla skulle prata om en, nej usch.

  • Gaskarl

    Jag är 60+.
    Har alltid attraherats av äldre kvinnor, dock alltid varit ihop med jämnåriga. Nuförtiden attraheras jag mest av 45+ till 55 ungefär.

  • Anonym (Kaffedraken igen)
    Anonym (Lustigt) skrev 2024-04-10 12:38:54 följande:

    25år yngre!! Min pappa är 24 år äldre än mig, och jag hade aldrig kunnat tänka mig en gubbe i hans ålder. Alla skulle prata om en, nej usch.


    Det är ju olika. Hon kunde tänka sig en gubbe. Det var hon som skrev till mig. Hon kallade mig gubbe ibland.
  • Anonym (Lustigt)
    Anonym (Kaffedraken igen) skrev 2024-04-10 17:17:17 följande:
    Det är ju olika. Hon kunde tänka sig en gubbe. Det var hon som skrev till mig. Hon kallade mig gubbe ibland.
    Visst men varken sunt att dejta ngn i sin dotters ålder eller för ngns dotter att dejta en i sin pappas. Hade du velat att din dotter skulle dejta någon lika gammal el äldre än dig?
  • Anonym (Kaffedraken igen)
    Anonym (Lustigt) skrev 2024-04-10 18:02:54 följande:
    Visst men varken sunt att dejta ngn i sin dotters ålder eller för ngns dotter att dejta en i sin pappas. Hade du velat att din dotter skulle dejta någon lika gammal el äldre än dig?
    Om båda vill och trivs ihop så ser jag inga fel. Svårt att säga, då jag inte har nån dotter, men jag föreställer mig att jag skulle låta henne avgöra. Huvudsaken är att han är snäll mot henne, och de har kul ihop.
Svar på tråden Vilken ålder tänder du mest på?