Inlägg från: Anonym |Visa alla inlägg
  • Anonym

    Dumpen. Bra eller dåligt?

    Dålig, då de hänger ut människor utan en fällande dom.

  • Anonym
    SmulanFnulan skrev 2024-01-24 09:09:49 följande:
    "Uppdaterad 2022-10-20|Publicerad 2022-10-19"

    Ni pedofilvurmare är ju inte direkt kända för att vara särskilt smarta och det bevisar du med all kraft.
    Pedofilvurmare?
    Är du helt tappad?

    Jag försvarar inte pedofiler. Kan du inte läsa eller fattar du bara inte?

    Det är helt sjukt det de håller på med.
  • Anonym
    SmulanFnulan skrev 2024-01-24 09:09:49 följande:
    "Uppdaterad 2022-10-20|Publicerad 2022-10-19"

    Ni pedofilvurmare är ju inte direkt kända för att vara särskilt smarta och det bevisar du med all kraft.
    Vad tycker ni i gamredet om detta förslag?

    Kan man inte tänka sig att ni konfronterar de här männen, kontaktar polisen, ger dem tips om var de kan få vård, men inte hänger ut dem på nätet? 

    www.svt.se/nyheter/inrikes/patrik-sjoberg-hanger-ut-man-som-sexchattar-med-barn-sa-forsvarar-han-pedofiljakten-dumpen-pedofili
  • Anonym
    SmulanFnulan skrev 2024-01-24 09:40:23 följande:
    Extremt dåligt förslag eftersom det inte går att lagföra dessa förövare då inget brott i lagens mening har begåtts. Du fortsätter med dina tankevurpor. Pinsamt, men är inte heller förvånad.
    Och har inga brott begåtts så... men du förstår nog inte det heller.
    Plus att det är ett brott att skicka bilder på kön till barn. Men det visste du nog inte heller.

    Nej, jag orkar inte. Så oerhört vedervärdigt, både det de uthängda gör men också det dumpen håller på med. Jo, jag vet att det ska vara ett versalt D men de är inte värda det, så det blir en gemen. Det passar liksom på mer än ett sätt. Men det begär jag inte att du ska förstå heller.

    Att ni dumpvurmare inte tänker på vad alla anhöriga utsätts för är fan skrämmande.

    Nu ska jag ut och kasta snöboll och ta en fika i en igloo, hej så länge.
  • Anonym
    Anonym (Sineling) skrev 2024-01-24 12:03:01 följande:
    Inte skrivet till mig men kommenterar ändå.

    Ett samarbete av något slag med polisen skulle få ett mycket bättre resultat.
    Barn är inte snälla alla gånger, den sk "gäddans" barn kan mycket väl bli mobboffer efter den offentliga uthängningen av deras pappa.
    Frun/sambon kan krascha fullständigt, bli ett nervvrak som knappt orkar leva, vilket kan medföra att barnen blir placerade av soc och får sin barndom ännu mer förstörd.

    Är det värt det?

    Om sedan pappan begår självmord, ja då är väl mission completed för Patrik och hans otäcka kompanjon.
    Tänk att man en gång var stolt över PAtrik och hans idrottsprestation, idag föraktar jag honom. OCh det är milt uttryckt.
    Håller verkligen med.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Anonym (Dumpen) skrev 2024-02-09 14:06:53 följande:

    43 Pedofiler har röstat Rynkar på näsan


    Tror du på det själv?
  • Anonym
    Anonym (Dumpen) skrev 2024-02-09 16:40:01 följande:

    Ja!


    Herregud...
Svar på tråden Dumpen. Bra eller dåligt?