Inlägg från: Thomaszz25 |Visa alla inlägg
  • Thomaszz25

    Min sambo trivs inte i min stad.

    Hej . Jag har varit tillsammans med min tjej i 14 år. Hon flyttade från Gävle ner till mig i Västerås där vi nu levt som sambos i ca 11 år. Men det sista år har hon börja må dåligt för att hon inte trivs i Västerås och längtar hem till Gävle. Nu har der gått så långt att hon fick panik och har sjukskrivit sig och åkt till Gävle och bor hos sin syster. Vi har hållt kontakten via sms till för 4 dagar sen . Jag skrev bara massor med fina saker och hur mycket jag älskar henne och att jag vill att vi ska lösa det här tillsammans.  Men hon säger att hon mår så dåligt att hon måste ta sig själv i första hand och börja må bra igen. Så hon är väldigt känslo kall. Inga gulliga sms från henne alls. 
    Hon skrev sitt sista sms i Torsdag att hon snart får panik och bad mig sluta skicka sms för att hon orkade inte. Jag har frågat om honvill göra slut. Men får bara till svar att hon måste få må bra igen. Hur ska jag agera. Vill ju leva med henne? 

  • Svar på tråden Min sambo trivs inte i min stad.
  • Thomaszz25

    Jag har sagt till henne att jag är villig att köpa boende i Gävle om hon vill. Det som jag tycker är så jobbigt är att inte få svar på om hon vill fortsätta vara tillsammans eller inte. Hon säger bara att det inte beror på mig utan att hon inte trivs I Västerås. Der svänger oxå väldigt fram och tillbaka med hennes humör. Visa dagar skriver hon mycket på sms . Andra dagar får hon panik av mina sms. Det hon har sagt är att hon kan tänka sig att ta tag i relationen när hon mår bättre. Men  hur länge ska jag vänta . Jag menar jag mår inte bra av detta heller. Dessutom är det ju inte bara att flytta för hennes del . Hon måste ju hitta boende och jobb. 

  • Thomaszz25

    Absolut. Hon säger att hon saknar sina barn och att hon inte har några vänner här. Och absolut ska jag ge henne utrymme . För att när jag skrev gulliga sms så skrev hon att hon snart skulle få panik attack. Så jag är helt tyst nu och låter henne vara. Tack för all respons.  :)

Svar på tråden Min sambo trivs inte i min stad.