• Freddie K

    Vårda relationen

    Nu har jag inte en relation, men hade jag haft det så hade jag gjort småsaker i vardagen för att visa att jag bryr mig om henne och älskar henne. Visst, ibland kanske man behöver komma hemifrån och så och då kan man ju boka en weekend någonstans, men det är de små sakerna i vardagen som jag tycker visar att jag uppskattar henne.


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Sayuri skrev 2024-02-23 15:43:11 följande:
    Du är en väldigt klok person. 

    Jag tror inte heller att det är aktiviteterna som stärker en relation, det är kommunikationen. Det är såklart roligt att åka och bowla, köra gocart, prova klättervägg, gå på drejkurs eller åka skridskor tillsammans,men jag tillbringar faktiskt hellre en helkväll med ett par glas vin och bara pratar om våra tankar, drömmar och funderingar.
    Tack så mycket! De orden värmde! Flört. För mig så är i alla fall de små sakerna viktiga. Att man kramas och är fysiska(Det behöver inte alltid leda till sex). Men bara att man ger varandra den uppskattningen och så. Det tror jag på.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Agda90 skrev 2024-02-23 15:53:50 följande:
    Småsaker i vardagen gör vi. Vi är väldigt noga med att vårda relationen till vardags. Men jag spyr snart på hemmets fyra väggar. Jag behöver annat och komma ifrån vardagen.

    Önskar att en spa weekend hade varit ett alternativ men just nu har vi ingen möjlighet till det. 
    Jag kan förstå det. Ibland vill man bara komma hemifrån. Kan ni inte ta in på hotell en helg och bara rå om varandra? 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Agda90 skrev 2024-02-23 15:57:51 följande:
    Och lämna en 12 åring ensam hemma? Andra barnet är ute och tävlar på helgerna så då finns det ingen som riktigt kan stanna hemma med 12 åringen just nu. 

    Just nu finns ingen möjlighet till barnvakt heller så vi får skjuta hotell alternativet till sommaren. 
    Ok, det låter tråkigt. Låter som att ni är väldigt låsta. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Agda90 skrev 2024-02-23 16:18:18 följande:
    Just nu är vi väldigt låsta. Det kanske är därför hela jag bara känner att jag MÅSTE komma hemifrån och göra något? 
    Jo, så kan det vara och jag känner igen känslan. Det är minst sagt frustrerande. 
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Vårda relationen