Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

    Z har blivit som en ledare när hon kom in på Robinson, hon som tidigare sagt att hon inte bryr sig om att vinna i tävlingar har vänt om sig som om hon nu är den enda som kommer att vinna  och vara lagledare.

    Ganska less på alla som säger jag kan det här bäst Z en sådan.

    I går var det Karin som öste med sina biceps. Jag har tränat mina biceps i 20 år och det sa hon nog tio gånger i samma tävling.

    Rooble som hela tiden säger att jag är bra på allt

    Finns det bara människor som säger sig vara jag, jag ,jag, jag.

    Alltså ingen laganda.

  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-19 18:58:32 följande:
    Hela lag Nord var kassa
    Håller med Lag Nord är kassa.....Rooble som i början tyckte att Markus var kass är själv kass och hela laget....Ingen sammanhållning.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-21 20:06:21 följande:

    Fredrik och Charlotta verkar inte vilja vara kvar, dåligt


    Fredrik vill kasta in handduken då han inser (Kanske) att han inte kommer att vinna Robinson. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-21 20:18:21 följande:
    Möjligt, dom verkar less båda två
    Både Charlotta och Fredrik har gått med tanken att dem är Vinnare när det sökt in till Robinson, men det behövs inte muskler eller kunnighet i annat för att åka ut.

    Båda borde vid det här laget veta att man hamnar i Gränslandet när man åker ut på Örådet. Jag tror att dem känner sig dumma då det råkat åka ut till Gränslandet.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-21 20:29:39 följande:

    Alex vann som väntat


    Ja han har haft turen att vinna alla tävlingar på Gränslandet.

    Jag tror inte tjejerna kommer att åka ut när det tävlar mot varann då dem bara är 3 deltagare på Gränslandet. Ska vara 4 så den som kommer från Örådet får bara komma in. 
  • Jhannis

    Jag förstår inte att Alex, Charlotta Luleå tjejen inte lägger ut fiskenätet. Man ser den hänga där, men ingen fiskar.

  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-21 20:52:08 följande:

    Bra trist i Gränslandet


    Ja dem får inga uppgifter att göra. Inget 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-04-21 21:24:16 följande:

    Lite synd att Olivia vann. Har lite svårt för henne sen det där de gjorde mot Ci.


    Jag gillar inte henne heller på nåt vis. Däremot gillar jag Alma, men hon har en immunitet.

    Hoppas bara att dem röstar alla på Rooble.
Svar på tråden Robinson 2024 Vår