Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

    Är han psykopat? Överdriver jag?

    Hej? Asså jag vet inte riktigt hur jag ska börja men jag kan börja med att berätta att jag är 17 år och är en tjej det är så att jag är i ett förhållande men en lite äldre kille och med äldre menar jag 6 år äldre. Men det är inte problemet jag gillar ålderskillnad. Problemet är att jag inte vet riktigt det känns liksom som att han är en psykopat, han har på ett sätt psykopatiskt beteende typ. Han gillar styra o bestämma mycket, allt ska va liksom på hans sätt och hur han vill att det ska vara till och med jag han bestämmer liksom hur jag ska klä mig, hur jag ska bete mig bland folk o hur jag allmänt ska vara han vill liksom att jag ska va precis som han vill. Jag förstår liksom han är mannen i förhållandet han ska bestämma osv jag är liksom ganska traditionell av mig fast än jag är 17. Men är inte det lite för mycket? Om jag inte gör som han vill blir det värsta bråket mellan oss och då straffar han mig genom att inte prata eller ens titta på mig, han får mig verkligen att känna mig som ett spöke. 

  • Svar på tråden Är han psykopat? Överdriver jag?
  • Anonym (Anonym)

    Hej det är jag som har skrivit tråden, jag råka trycka på starta tråd utan att va klar

Svar på tråden Är han psykopat? Överdriver jag?