• Anonym (Waldemarr)

    Vilken ålder tänder du mest på?

    Jag har alltid haft en dragning till äldre kvinnor.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken ålder tänder du mest på?
  • Anonym (Ändras vartefter?)
    Anonym (Kaffedraken igen) skrev 2024-04-10 12:14:54 följande:
    Ja, det verkar så. Jag går nog mer efter person, hänger inte upp mig på ålder. Nej, skulle inte våga. Den ena var med på Tinder men vi matchade inte, så det är som det är. Och så tänker jag ibland på en yngre tjej jag träffade för några är sen, senaste jag var på dejt med. Hon är 25 år yngre Drömmer
    Jaha men det blev inget mer efter dejten då, något gjorde ju att det inte blev mer då men om du nu tänker på henne får du väl kontakta henne igen då och tar reda på varför inte det inte blev någon fortsättning efter dejten om du inte redan vet varför. Men hon kanske är upptagen nu. Men något gjorde ju att det inte blev en fortsättning sist.
  • Anonym (Ändras vartefter?)
    Anonym (Kaffedraken igen) skrev 2024-04-10 18:05:32 följande:
    Om båda vill och trivs ihop så ser jag inga fel. Svårt att säga, då jag inte har nån dotter, men jag föreställer mig att jag skulle låta henne avgöra. Huvudsaken är att han är snäll mot henne, och de har kul ihop.
    Nej men vad skulle du tycka om att din mamma hade ett förhållande med någon lika gammal som dig? att han var sambo eller gift med din mamma? 
    Du får tänka dig in hur det skulle han känts när du var 25 år alltså och att mammas nya partner också var 25 år, lika gammal som dig.
    En jämngammal styvfar! som flyttade in hos mamma.
    Roligt, konstigt eller vilken känsla?
  • Anonym (Kaffedraken igen)
    Anonym (Ändras vartefter?) skrev 2024-04-10 18:09:43 följande:
    Jaha men det blev inget mer efter dejten då, något gjorde ju att det inte blev mer då men om du nu tänker på henne får du väl kontakta henne igen då och tar reda på varför inte det inte blev någon fortsättning efter dejten om du inte redan vet varför. Men hon kanske är upptagen nu. Men något gjorde ju att det inte blev en fortsättning sist.
    Nej, kommer aldrig mer ta initiativ med en mycket yngre tjej. Ja, det är flera orsaker till att det inte blev nån fortsättning. Känns lite surt såhär efteråt att man hade chansen, lär aldrig få uppleva nåt sånt igen.
  • Anonym (Kaffedraken igen)
    Anonym (Ändras vartefter?) skrev 2024-04-10 18:15:02 följande:
    Nej men vad skulle du tycka om att din mamma hade ett förhållande med någon lika gammal som dig? att han var sambo eller gift med din mamma? 
    Du får tänka dig in hur det skulle han känts när du var 25 år alltså och att mammas nya partner också var 25 år, lika gammal som dig.
    En jämngammal styvfar! som flyttade in hos mamma.
    Roligt, konstigt eller vilken känsla?
    Jag skulle bli förvånad men inte lägga mig i. Är van att andra kan göra lite som de vill.
  • Anonym (47årig kvinna)

    Jag tänder på män som är yngre och i samma ålder som mig själv. Den äldsta jag haft är bara fem år äldre än mig så inte så mycket. Jag är gift med en jämnårig och jag har en älskare som är 20 år yngre. Hans mamma är jämngammal med mig och jag har träffat henne. Dock vet hon givetvis inte att jag ligger med hennes son. 😉 

    Så, jag föredrar sex med yngre och förhållande med jämnårig. Jag har givetvis sex även med min man och vårt sexliv fick verkligen en uppsving när älskaren kom in i bilden. Jag har aldrig varit så kåt jämt som jag är numera 😁

  • Anonym (Lovisa)

    Har fått erkänna för mig själv att det är äldre män jag tänder på och vill ha förhållande med. Är 19 år och min sambo är 27 år äldre. Har försökt vara ihop med jämnåriga men det går ALLTID åt helvete. De är skitungar helt enkelt! 
    Detta är det absolut bästa förhållande jag någonsin haft! Han är mogen men ändå lekfull och äventyrlig. Dessutom rätt vältränad och ser yngre ut än vad han är. 
    Sexet är också helt otroligt!!

  • 83Sofi
    Anonym (Yngre) skrev 2024-04-09 21:51:54 följande:

    Tjej 43 som tänder på killar 25-30.


    Träffar du killar i den åldern?
  • Anonym (Kaffedraken igen)
    Anonym (Lovisa) skrev 2024-04-11 09:32:45 följande:

    Har fått erkänna för mig själv att det är äldre män jag tänder på och vill ha förhållande med. Är 19 år och min sambo är 27 år äldre. Har försökt vara ihop med jämnåriga men det går ALLTID åt helvete. De är skitungar helt enkelt! 
    Detta är det absolut bästa förhållande jag någonsin haft! Han är mogen men ändå lekfull och äventyrlig. Dessutom rätt vältränad och ser yngre ut än vad han är. 
    Sexet är också helt otroligt!!


    Läste om en känd skådis som hade försökt med jämnåriga men det hade inte funkat. Hon var sen ihop med en mycket äldre man och det fick de skit för. Hon tyckte att hon själv ska få välja ve, hon träffar. Det höll bara ett par år. Senast var hon tydligen ihop med en jämnårig, höll inte heller.
  • Anonym (Yngre)
    83Sofi skrev 2024-04-11 12:11:47 följande:
    Träffar du killar i den åldern?
    Tänder på men träffar ingen i den åldern. Kanske 10 år yngre. Varför frågan? 
  • 83Sofi
    Anonym (Yngre) skrev 2024-04-11 12:31:59 följande:
    Tänder på men träffar ingen i den åldern. Kanske 10 år yngre. Varför frågan? 
    Jag är några år yngre än dig och det är en kille som jag tror är ungefär 25 som försöker få mig intresserad. Säger inte att det är fel men det känns lite udda. 
  • Anonym (Rob)

    Kvinnor ser som bäst ut vid 16-21 år..

Svar på tråden Vilken ålder tänder du mest på?