• Meddelande borttaget
  • Svar på tråden Hur vill ni ha er kuk behandlad..?
  • Anonym (Man 45)

    Jag älskar verkligen att få oralsex ibland får jag frågan från min dambo om hon ska fortsätta eller om vi ska gå över till penetrationssex och det är jäkligt svårt. Det är helt galet skönt att få en komplett avsugning och komma i munnen, men samtidigt är det andra oftast lika bra och jag känner att det blir lite orättvist.

    Hur som helst gillar jag slickande och nafsande först för att bli riktigt hård, gärna lite lätt masserande på pungen. Över gå till ett intensivare eller hårdare sugande främst över ollonet varvat med runkande. Intensivt sug när jag kommer, då viker sig nästan benen och höfterna skakar.

    När det gäller de andra akterna av sex är jag oftast den som är initiativtagande och drivande, givetvis med lyhördhet och respekt mot min partner. Men när hon väl tar kommando och berättar vad hon vill/önskar är det superhett. När kvinnan är riktigt kåt och bekväm med vad som händer är sexet obeskrivligt bra.

    Har själv varit en kass älskare många gånger under åren men tror att jag av lyhördhet och intresse för kvinnans njutning gjort mig bättre och mindre självisk vilket resulterar i djävligt bra sex när det väl blir av.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Sleepy)

    Var rädd om den. Även om den är hård så kan det göra ont om du är för våldsam.

  • Anonym (Bertil)
    Anonym skrev 2007-04-26 22:40:42 följande:

    Oj..här får man skriva(suga)av sig...hehhehe
    Innan man börjar suga,så är det viktigt att titta,se hur den står där..hård och bara väntar på att bli sugen,och slickad på..
    Jag brukar suga ganska långsamt först..se till att det är mycket saliv på tungan,så det glider lätt..suga på ollonet,medans jag har ögonkontakt.Sen suger jag intensivt samtidigt som jag runkar kuken..hela tiden ögonkontakt..så han ser att jag njuter.
    Tar tag runt hans höfter och låter han knulla mig i munnen av egen styrka och smak..
    Sen lååångt ner i halsen så mycket jag kan ...upp i gen på hans ollon...virrvla runt med tungan..runt ollonet..vika upp tröjan,lägga kuken mellan brösten och låta den stöta mellan dom,varvar med att runka den mot bröstvårtorna..
    Sen bara suga och suga..tills han kommer...
    MUMS!


    Underbart. Så skulle jag vilja. Min fru är lite lat och tafatt där nere, tyvärr. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bertil)
    Anonym (julle) skrev 2024-04-26 15:33:49 följande:

    De fränaste jag upplevt var att hon låg på bygg med benen i vädret och hade huvudet på sängkanten och jag körde kuken i hennes hals och lekte med hennes fitta samtidigt de är nog bland de bästa jag testat...


    Mmm, ska prova redan i helgen.
  • Anonym (Sparvhök)

    Ett generellt tips är att fokusera på undersidan av ollonet (där strängen sitter). Det området är känsligast och kan stimuleras på massor av sätt. Med ett klämmande tryck från tummen då du runkar av honom, med tungans spets eller genom att trycka med tungans ovansida samtidigt som du suger.

    Detta är basic men har träffat på en del kvinnor som aldrig lärt sig detta.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (Sparvhök) skrev 2024-04-26 16:53:23 följande:

    Ett generellt tips är att fokusera på undersidan av ollonet (där strängen sitter). Det området är känsligast och kan stimuleras på massor av sätt. Med ett klämmande tryck från tummen då du runkar av honom, med tungans spets eller genom att trycka med tungans ovansida samtidigt som du suger.

    Detta är basic men har träffat på en del kvinnor som aldrig lärt sig detta.


    Just det !  Jag har ett stort ollon (typ svamp), med ett markant skilje mellan skaft och ollon.
    Så obeskrivligt skönt när hon retar lite med tungspetsen där. Har jag inte sprutat innan så....

    Annars är min erfarenhet att mogna kvinnor (40/45+), är bättre på detta än unga.  Så förök detta, ni unga och sexiga babes  ;)
  • Anonym (2016)
    Två händer som runkar skaftet. En hungrig mun som suger samtidig. Då kommer era killar vara i himmelriket!
  • Anonym (Sparvhök)
    Anonym (2016) skrev 2024-04-27 14:19:53 följande:
    Två händer som runkar skaftet. En hungrig mun som suger samtidig. Då kommer era killar vara i himmelriket!
    Med roterande handrörelser - oh yes!
  • Traildream

    Jag går väldigt mycket ingång på sammanhanget och relationen. Alltså tex när vi har maktlekar och jag bestämmer vad och hur hon ska göra. Då blir jag så kåt att det spelar ingen roll hur kuken behandlas. Under våra bästa knull tar jag faktiskt hand om kuken själv mest. Men om vi fokar på kukhantverket så är set några saker som jag gillar bäst. Halsen och analen är otroligt härligt och porrigt och jag älskar det. Ändå är det mer synen och situationen. Fittan är mycket skönare att knulla oftast. Ärligt talat gillar jag nog bäst att runka själv om man bara tänker på känslan. Bästa är att bli slickad under kuken, pungen ljumskar och runt stjärten. Jag kan inte riktigt itigt uppskatta prostatstimulans ännu men det är på väg. Når jag knullar fittan är det skönast når hon blir så trång som möjligt. Benen upp på axlarna eller når hon ligge rpå magen med benen ihop och jag kommer in bakifrån. Jag tycker inte nån tjej lyckats runka mig bra. De tär väl svårt helt enkelt. Jag brukar hålla med hela högerhanden runt men klämmer åt ganska hårt med tumme och pekfinger. Vårdare än jag skulle tro att de flesta tjejer gör. Samtidigt brukar jag trycka in och ner precis vid penisroten uppifrån. Alltså på ovansidan av kuken längst in. Gör det alltid precis när jag kommer. Det gör det skönare. Vet inte varför. Jag kommer gärna på eller i min fru. mun ansikte fitta eller eller anal. det spelar inte jättestor roll men hetast är det att spruta henne I munnen eller ansiktet. 

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur vill ni ha er kuk behandlad..?