• Anonym (twoface)

    Ni som är otrogna vilken typ av älskare väljer ni?

    Hej 

    Satt och fundera på detta med otrohet att det är så vanligt att 4/10 
    är eller har vart otrogna. 

    Nu till min fråga ni som har eller har haft en pågående kk/älskare relation 
    vilken persontyp väljer man? väljer man en person som är lik ens partner i sitt förhållande eller väljer man det motsatta? 

    Kan se till mig själv min tjej är rätt pryd av sig pratar inte så slampigt under sexet är lite tillbaka och är ganska blyg för att prova nya saker och utvecklas lite tillbaka dragen skulle man kunna säga men sexet endå bra.

    När jag etablerar en kk/otrohets affär då är det med nästa lite trahsigt håller av kvinnotyp, stora silikonbröst, stor läppar och som gärna är lite dirty utöver det det vanlig.. Så känner jag! det man inte får hemma får man nån annanstans. men ser inte på min tjej sämre eller nåt för det. hon är inte där jag är.. 

    Hur  resonerar ni av kunskap eller erfarenhet :) 

  • Svar på tråden Ni som är otrogna vilken typ av älskare väljer ni?
  • Anonym (Marie)
    Mackan24 skrev 2024-05-04 22:24:57 följande:
    Föredrar alla?38 och du?
    Jag är 57
  • Anonym (Marie)
    Anonym (2016) skrev 2024-05-04 22:27:14 följande:
    Hur gammal är du då Marie? ;)
    Jag är 57 :)
  • Anonym (2016)
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-04 22:32:27 följande:
    Jag är 57 :)
    Det är en bra ålder :)
    Vilken ålder på killar brukar du föredra?
  • Anonym (Marie)
    Anonym (2016) skrev 2024-05-04 22:34:41 följande:
    Det är en bra ålder :)
    Vilken ålder på killar brukar du föredra?
    Helst mellan 20-30 men upp till 40 kan gå :)
  • Mackan24
    Anonym (Marie) skrev 2024-05-04 22:42:56 följande:
    Helst mellan 20-30 men upp till 40 kan gå :)
    När ses vi Marie?
  • Anonym (Man)

    När jag varit otrogen så har det oftast varit med personer som gillar avancerat sex samtidigt som min partner inte var så mycket för sånt. Och ofta har deras kroppar också varit väldigt vackra.

    I flera fall är det tjejer jag träffade när de var unga och oerfarna tonåringar och som jag tränade upp.

    Det som skiljer mina partners från mina KKs är att jag gillar intellektuellt och mentalt utvecklade partners. Men mina KKs får gärna vara lite omogna och oerfarna på något sätt. Jag tycker dels om att se dem njuta av orgasmer och vill gärna retas och dra ut lite på det. Jag gillar att se deras blickar när de är med om något de inte varit med om eller som de känner en viss osäkerhet inför. Antingen när de njuter själv eller låter mig njuta.

    Sen hae jag även haft tjejer som varit självsäkra och som velat att jag ska behandla dem som slampor. En tjej kunde jag ta med olika polare till. Sen sa vi att vi skulle låna duschen. Vi turades om att duscha. Satte oss i soffan i handdukar sen behövde vi inte säga mer utan hon började suga av oss och lät oss knulla henne hur vi ville.

    Om min partner inte gillar att prova på olika ställningar, sexiga kläder, analsex och leksaker har jag ofta varit otrogen med någon tjej jag tränat upp tidigare i livet.

    En av dessa tjejer som dessutom var den vackraste av alla kunde ringa mig en gång i månaden och komma med slampiga förslag om jag inte hörde av mig. Exempelvis:

    Vill du prova vilken buttplugg jag klarar av idag?

    Jag behöver stretcha mina hål. Kan du hjälpa mig?

    Om du slickar mig tills jag kommer får du göra vad du vill med mig.

  • Anonym (Drömmare)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-04 22:59:30 följande:

    När jag varit otrogen så har det oftast varit med personer som gillar avancerat sex samtidigt som min partner inte var så mycket för sånt. Och ofta har deras kroppar också varit väldigt vackra.

    I flera fall är det tjejer jag träffade när de var unga och oerfarna tonåringar och som jag tränade upp.

    Det som skiljer mina partners från mina KKs är att jag gillar intellektuellt och mentalt utvecklade partners. Men mina KKs får gärna vara lite omogna och oerfarna på något sätt. Jag tycker dels om att se dem njuta av orgasmer och vill gärna retas och dra ut lite på det. Jag gillar att se deras blickar när de är med om något de inte varit med om eller som de känner en viss osäkerhet inför. Antingen när de njuter själv eller låter mig njuta.

    Sen hae jag även haft tjejer som varit självsäkra och som velat att jag ska behandla dem som slampor. En tjej kunde jag ta med olika polare till. Sen sa vi att vi skulle låna duschen. Vi turades om att duscha. Satte oss i soffan i handdukar sen behövde vi inte säga mer utan hon började suga av oss och lät oss knulla henne hur vi ville.

    Om min partner inte gillar att prova på olika ställningar, sexiga kläder, analsex och leksaker har jag ofta varit otrogen med någon tjej jag tränat upp tidigare i livet.

    En av dessa tjejer som dessutom var den vackraste av alla kunde ringa mig en gång i månaden och komma med slampiga förslag om jag inte hörde av mig. Exempelvis:

    Vill du prova vilken buttplugg jag klarar av idag?

    Jag behöver stretcha mina hål. Kan du hjälpa mig?

    Om du slickar mig tills jag kommer får du göra vad du vill med mig.


    Haha, dream on.
  • Anonym (U)

    Vem som helst vid detta laget. Det hade egentligen inte ens varit otrogenhet då jag fått tillåtelse av frun att ligga med andra. Men gissa vad, ingen är intresserad. Så jävla lite värd är jag.

  • Gbgkillen73a

    Jag har träffat kvinnor som som ser annorlunda är mina tidigare partners. Mina partners har varit smala med med små bröst. De jag träffat har varit mulliga med större hängiga bröst. Kontrasterna är ljuvligt skönt. 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Drömmare) skrev 2024-05-05 07:51:38 följande:
    Haha, dream on.
    Vad är det som du inte tror på? Vi körde mycket fantasier där vi lärde varandra vad vi gick igång på. Så hon lärde sig mina fantasier som fick mig att bli kåt och tvärtom. Så lärde vi oss repliker som var upphetsande för den andra.
  • Anonym (Drömmare)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-05 23:38:00 följande:
    Vad är det som du inte tror på? Vi körde mycket fantasier där vi lärde varandra vad vi gick igång på. Så hon lärde sig mina fantasier som fick mig att bli kåt och tvärtom. Så lärde vi oss repliker som var upphetsande för den andra.
    Fantasier var det ja. . .
  • Anonym (Ouppskattad)
    Anonym (Drömmare) skrev 2024-05-06 17:27:55 följande:
    Fantasier var det ja. . .
    Det måste vara väldigt begränsande att tro att alla har lika tråkigt liv som du själv?
Svar på tråden Ni som är otrogna vilken typ av älskare väljer ni?